Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج رسانه استان اردبیل از برگزاری جشنواره ابوذر ۲۸ بهمن ماه و با تجلیل از ۲۲ اثر برتر در اردبیل خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایمانعلی لطفی در گفتگو با سبلان‌ما، گفت: جشنواره ابوذر  ۲۸ بهمن ماه و با تجلیل از ۲۲ اثر برتر در اردبیل برگزار می شود.

وی ادامه داد: این جشنواره با مشارکت و حمایت ادارات و نهادهای استان از جمله اداره کل ورزش و جوانان، تبلیغات اسلامی، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، صدا و سیمای استان، میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی، حوزه هنری، شهرداری اردبیل، دانشگاه آزاد اسلامی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و بسیج رسانه انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج رسانه استان اردبیل با اشاره به اینکه در اولین دوره برگزاری جشنواره ۳۶۱ اثر نوشتاری و ۳۸۴ اثر هنری به جشنواره ارسال شده بود گفت سال ۹۵ و ۹۶ با افزایش رشد کمی و کیفی در جشنواره مواجه بودیم و امسال نیز از لحاظ کیفی و کمی خیز بلندتری برداشته شده است اما لازم است در بخش تولید پیام‌رسان‌های اجتماعی و بخش هنری جشنواره با تلاش رسانه‌ها و مسئولین فعالیت بیشتری صورت گیرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران دارای چند اصل می‌باشد که توانست در برابر رژیم ظالم پیروز شود و تا حالا نیز پابرجا و استوار ایستاده است، مهم‌ترین اصل انقلاب مردمی بودن، اسلامی بودن و عدم وابستگی به شرق و غرب می‌باشد که ستون محکمی همچون رهبری از جنس انبیا و اولیا را دارد.

سرهنگ لطفی به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی توطئه‌های نظامی، اقتصادی و فرهنگی غرب همچنان با قدرت ادامه دارد و در حال حاضر یکی از وظایف خطیر اصحاب رسانه، تبیین اهداف انقلاب اسلامی و بصیرت‌افزایی در جامعه است تا انقلاب اسلامی را به هدف نهایی خود برساند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۳۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد

 شامگاه چهارشنبه اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» با موضوع «انتخاب اصلح، مشارکت حداکثری، حماسه حضور» در مرکز لرستان برگزار شد.

این جشنواره رسانه‌ای با حضور «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و اصحاب رسانه در تالار ماه حوزه هنری لرستان برگزار شد.

«رضوان پاک منش» در بخش کلیپ و ویدئو به‌عنوان برگزیده این جشنواره معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • تجلیل از مشاهیر، موجب اعتلای فرهنگی و هنری می شود
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد
  • حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی
  • زیرساخت‌های فرهنگی راکد اردبیل بازسازی می‌شود
  • سردار شکارچی: رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش‌آفرین در تقویت قدرت نرم و امنیت است
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • درخشش تسنیم در جشنواره رسانه‌ای لرستان/ ۳ خبرنگار برتر شدند