Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مدرسه شبانه روزی پسرانه با همت خیران بنیاد خیریه صدر هاشمی در 2 طبقه و 12 کلاس با اعتباری افزون بر 2 میلیارد تومان در زمینی به مساحت یک هکتار، با نظارت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان ساخته می شود.
وی ادامه داد: همچنین تعداد سه مدرسه سه کلاسه در روستاهای شهید دادمحمد خواستگاری تمگران و عباس آباد از توابع بخش مرکزی و یک مدرسه هم در روستای بن گرو از توابع بخش چاه دادخدا با اعتبار 10 میلیارد ریال توسط بنیاد خیریه رایحه ساخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل بنیاد نیکوکاری رایحه گفت : هزینه ساخت این مدارس از سوی حامیان نیکوکاری بنیاد رایحه که نمی خواهند نامشان مطرح شود تامین شده است و بنیاد خیریه، همچنان روند توسعه فضاهای آموزشی در قلعه گنج را دنبال می کند.
فاطمه تندگویان به ایرنا گفت : برای ما مهم است که نباید هیج بازمانده از تحصیلی در قلعه گنج وجود داشته باشد و تلاش می کنیم همه دانش آموزان در یک کیفیت عالی به تحصیل بپردازند.
وی اظهار داشت: خوشبختانه بنیاد خیریه رایحه تاکنون 11 مدرسه را در قلعه گنج احداث کرده و با اتمام این 2 مدرسه، آمار مدارس ما در قلعه گنج به 13 مدرسه خواهد رسید.
تندگویان اضافه کرد: همچنین 2 مدرسه توسط این بنیاد در شهرستان قلعه گنج بازسازی کامل شده است.
مرکز شهرستان قلعه گنج در 430 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
7429/9875/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان کرمان دانش آموزان شبانه روزی مدرسه قلعه جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۴۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز ۷۰ مدرسه شهرستان هشترود به نوسازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرید قشلاقی اظهار کرد: از ۱۴۶ مدرسه شهرستان ۲۵ مدرسه این شهرستان با قدمت بیش از ۴۰ سال در حال تخریب هستند و به صورت فوری به تجدید بنا نیاز دارند.

فرماندار هشترود در آیین زنگ سپاس اظهار کرد: مدارس «فاطمیه (س)» و شهید رجایی در مرکز شهر از شرایط بد فیزیکی برخوردار هستند و اولیاء دانش آموزان، حاضر به ثبت‌نام فرزندان خود در این مدارس نیستند.

وی همچنین از نیاز ۷۰ مدرسه هشترود به تعمیر و نوسازی خبر داد و تحقق این مهم را از الزامات توسعه شاخص‌های آموزشی در این شهرستان برشمرد.

قشلاقی گفت: ۱۰ مدرسه کانکسی هم در این شهرستان وجود دارد که نیاز به تخریب و بازسازی دارند.

وی از خیرین خواست در احداث مدرسه شبانه روزی و فنی و حرفه‌ای در این شهرستان اهتمام داشته باشند.

در این مراسم از تعدادی از معلمان نمونه شهرستان تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • استقبال وزیر آموزش و پرورش از طرح ابتکاری سند مراسم آغازین مدارس استان سمنان
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد
  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • ۷۰ مدرسه هشترود نیازمند نوسازی هستند
  • شادباش استاندار سمنان به معلمان مدارس کم برخوردار
  • نیاز ۷۰ مدرسه شهرستان هشترود به نوسازی
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی‌ سبزوار