Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: در پی کنترل انبار‌های نگهداری کالا و به منظور پیشگیری از دپو کالای قاچاق، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این استان از وجود یک انبار نگهداری دارو به صورت قاچاق در شهرستان ساوجبلاغ مطلع و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بلافاصله اکیپی از مأموران این اداره به همراه عوامل تعزیرات حکومتی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از انبار مذکور مقادیر زیادی دارو به ارزش ۴ میلیارد ریال کشف و در این رابطه ۲ نفر دستگیر شدند.

سرهنگ نادربیگی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های تکمیلی اذعان داشتند که انبار اصلی نگهداری دارو‌های قاچاق در کرج است که بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۲۶ میلیارد ریال انواع دارو قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه ارزش کالای کشف شده در مجموع ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: تلاش برای دستگیری سایر عوامل این پرونده ادامه دارد.

سرهنگ نادربیگی ضمن اشاره به کشف بیش از یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق از ابتدای سال جاری در استان البرز گفت: طرح برخورد با کالای قاچاق در این استان با جدیت ادامه دارد.

انتهای پیام/

کشف و ضبط ۳۰ میلیارد ریال انواع داروی قاچاق از ۲ انبار در استان البرز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۴۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی گفت: پرونده کشف ۸۱۶ هزار و ۷۶۰ عدد انواع داروی قاچاق به ارزش ۱۸ میلیارد و ۸۸۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان تربت حیدریه رسیدگی شد.

سید مرتضی مدنی گفت: شعبه با توجه به نتیجه استعلامات و ارائه نکردن مدارک قانونی، تخلف را محرز دانست و علاوه بر ضبط دارو‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۱۸ میلیارد و ۸۸۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی یادآور شد: مأموران پلیس آگاهی در بازرسی از خودرو کامیون با کشف دارو‌های قاچاق پرونده تشکیل شده را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تربت حیدریه ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران