Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@13:25:48 GMT

پرواز قیمتی!

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۰۴۵۴۴

به گزارش فارس از همدان، بعد از سال‌ها انتظار و با رایزنی مدیران ارشد استان و نمایندگان مجلس سرانجام پرواز همدان ـ تهران راه‌اندازی شد اما این پرواز از همان روز اول با کمبود مسافر مواجه است.

همدان با استقرار در غرب کشور که به لحاظ زمینی و هوایی شاهراه اتصال غربی کشور است، از پرواز پایتخت محروم بود که با پیگیری‌های بسیار این امکان محقق شد هر چند بارها این پرواز برقرار و لغو شده بود، اما این بار استمرار بیشتری دارد اگر استقبال صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه نیکبخت استاندار وقت برای استمرار این پرواز تلاش‌های زیادی کرد و از ادارات و نهادها خواست برای رونق آن این پرواز پای کار باشند و برای پیگیری امور در پایتخت از پرواز استفاده کنند، اما این اتفاق هم نتوانست منجر به رونق آن شود، پروازی که تاکنون جسته و گریخته پیش رفته است.

بیش از یک سال از راه‌اندازی پرواز همدان ـ تهران می‌گذرد، همچنان امید به آن داریم این پرواز اوج گرفته و ماندگار شود هرچند بارها شاهد انجام پرواز با تاخیر یا لغو آن به علت نبود مسافر بودیم.

یکی از دلایل این موضوع که شاید پراهمیت‌ترین آن نیز باشد، نرخ بلیت این پرواز است که باعث شده همدانی‌ها راه سه ساعته همدان ـ تهران از طریق اتوبوس یا خودروی شخصی را به پرواز 250 هزار تومانی ترجیح دهند.

مردم همدان معتقدند تفاوت فاحش قیمت بلیت زمینی و هوایی باعث شده حتی اگر دو ساعت به زمان سفر افزوده می‌شود، اما با قیمت اندکی این پرواز انجام شود زیرا مسیر رفت و برگشت با پرواز 500 هزار تومان آب می‌خورد که رقم بالایی است.

اینکه همدان با تهران فاصله چندانی ندارد و به صورت زمینی و از طریق آزادراه همدان ـ ساوه می‌توان کمتر از سه ساعت به تهران رسید، درست؛ اما در طول سال این شهر میزبان همایش‌ها، جشنواره‌ها و رویدادهای بزرگ ملی و بین‌المللی است که میهمانان این رخدادها تقاضای پرواز دارند و نبود این سفر هوایی برای شهری چون همدان قابل توجیه نیست.

پرواز به تهران که در موارد بسیاری به خاطر مسائل کاری است، نیازمند نظم در انجام پرواز و قیمت مناسب است زیرا گاهی فردی به خاطر اینکه باید در یک ساعت معین به جلسه کاری یا اموری در تهران باید به موقع برسد اما تاخیر و مشخص نبودن سرنوشت پرواز همدان به خاطر نبود مسافر موجب می‌شود، که از این پرواز زده شوند.

وجود این پرواز برای همدان حیاتی است و علاوه بر سهولت در آمد و شد موجب رونق فرودگاه ساکت همدان می‌شود، اما راهکار رونق فرودگاه و استمرار پرواز همدان ـ تهران نیازمند همکاری شرکت هواپیمایی کشور است تا با کاهش نرخ این پرواز بتواند این مسئله را حل و فصل کند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۴۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد

مسیر پرواز تهران_زاهدان_مشهد تغییر کرد.

روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان اعلام کرد: پرواز تهران - زاهدان - مشهد ساعت ۱۹:۰۵ امشب بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد و برق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

دیگر خبرها

  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • تاخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد- تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • فیلم/ تأخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد تهران
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند