Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستانی کل ترکیه اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور یکی از اعضای گروهک پ.ک.ک را که مسئول برگزاری دیدارهای اعضای این گروهک با صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها بود، بازداشت کرده‌اند.به گزارش بلاغ،دادستانی کل ترکیه شنبه (۱۳ بهمن) اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور موفق شده‌اند یکی از اعضای گروهک تروریستی «حزب کارگران کردستان» (پ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ک.ک) را که مقام‌های صهیونیست در ارتباط بود، بازداشت کنند.

خبرگزرای آناتولی ترکیه به نقل از دادستانی این کشور گزارش داد که تیم مقابله با تروریسم تحت امر فرماندهی ژاندارمری ولایت «مرسین» واقع در جنوب ترکیه بعداز عملیات اطلاعاتی دقیق توانسته است «داود باغستانی» را به همراه سه تن دیگر، به دام بیندازد.

به گفته دادستانی کل ترکیه، باغستانی با نام مستعار «جان بولوت تورغای»، با شورای موسوم به شورای اجرایی پ.ک.ک در ولایت مرسین و «آدانا» فعالیت می‌کرد.

دادستانی ترکیه می‌گوید عضو بازداشت شده پ.ک.ک، رئیس «مرکز اسرائیلی-کردی» بوده و طی چند سال گذشته به عنوان رابط و میانجی‌گر گروهک پ.ک.ک با رژیم صهیونیستی و ایالات متحده آمریکا بوده است.
عضو پ.ک.ک در کنار صهیونیست‌ها

 

بر اساس این گزارش، باغستانی همچنین یکی از اعضای حزب موسوم به «حزب آینده سوریه» است که سال میلادی گذشته در شهر رقه سوریه از سوی شبه نظامیان «یگان‌های مدافع خلق» (ی.پ.گ)، شاخه سوری پ.ک.ک تأسیس شده است.

انتهای پیام/.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۴۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه تجارت با اسرائیل را تعلیق کرد

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، یک رسانه آمریکایی عصر امروز (پنج‌شنبه) از تعلیق مبادلات تجاری میان ترکیه و رژیم صهیونیستی در نتیجه تداوم جنایات تل‌آویو در غزه خبر داد.

بیشتر بخوانید: واکنش بایدن به خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی

بلومبرگ در این باره گزارش داد: ترکیه تجارت با اسرائیل را به حال تعلیق درآورده است.

در همین راستا، «یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت: اردوغان با بستن بنادر به روی واردات و صادرات اسرائیل، توافقات را زیر پا می‌گذارد.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی افزود: مذاکره فوری برای یافتن جایگزینی برای تجارت با ترکیه را با همه طرف‌ها در کابینه انجام دادم.

همزمان با اغاز تجاوزات به نوار غزه اختلافات میان ترکیه و رژیم صهیونیستی که پیشتر روابط خود را عادی‌سازی کرده بودند، بالا گرفت و جنگ لفظی میان مقامات ۲ طرف شکل گرفت.

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ که رژیم صهیونیستی حملات ویرانگر خود علیه نوار غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرد، ده‌ها هزار فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، در این حملات شهید و زخمی شدند و زیرساخت‌های نوار غزه به شکل گسترده‌ای ویران شده و فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه رقم خورده است.

در نتیجه این حملات و محدودیت‌هایی که این رژیم اعمال کرده و در پی کمبود شدید غذا، آب، دارو و سوخت ساکنان نوار غزه به‌ویژه شمال غزه در آستانه خطر قحطی قرار داشته و جان کودکان و سالخوردگان در این منطقه به خطر افتاده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229295 برچسب‌ها ترکیه

دیگر خبرها

  • واکنش روسیه به بازداشت گسترده دانشجویان در آمریکا
  • اسارت ۵۳ خبرنگار فلسطینی در زندانهای رژیم صهیونیستی
  • حماس خواستار قطع روابط کشور‌ها با رژیم صهیونیستی شد
  • شهادت ۳ شهروند ترکیه‌ای از سوی رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر+ عکس
  • ترکیه تجارت با اسرائیل را تعلیق کرد
  • مردی که قصد حمله به نتانیاهو را داشت بازداشت شد
  • شوراها رابط بین نظام، مردم و حاکمیت هستند
  • نتانیاهو به پایان نزدیک می‌شود
  • بلومبرگ: عربستان دیدگاه‌های ضد اسرائیلی را سرکوب می‌کند
  • تهدید رژیم صهیونیستی به انتقام از دادگاه کیفری بین‌المللی