Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@22:43:23 GMT

افتتاح نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزان شهرکرد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۰۴۷۸۸

افتتاح نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزان شهرکرد

نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزان ناحیه دو شهرکرد با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، جمعی از مسئولین و دانش آموزان در آموزشکده علامه طباطبایی شهرکرد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، اقبال عباسی، شب گذشته (13 بهمن) در آیین افتتاح نمایشگاه دست سازه‌ های دانش آموزان ناحیه دو شهرکرد ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: آموزش و پرورش باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را به نسل جوان جامعه منتقل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار چهارمحال و بختیاری نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزان را مجموعه ای باارزش برای آموزش و پرورش استان خواند  و اظهار کرد: دانش آموزان از طریق این نمایشگاه ها می توانند با مشاغل و حرفه های مختلفی آشنا شوند.

 

وی با بیان اینکه آشنایی با حرفه ها و مشاغل مختلف می تواند باعث افزایش اشتغال در جامعه بشود افزود: آموزش و پرورش در سال های بعد از انقلاب تلاش های بسیاری برای ارتقای آموزش در جامعه کرده است.

 

عباسی با تأکید بر اینکه دشمنان همواره به دنبال ایجاد موانعی برای پیشرفت انقلاب هستند تصریح کرد: دشمنان با به وجود آوردن مشکلاتی ازجمله بیکاری، گرانی و تورم درصدد تحریک مردم نسبت به انقلاب هستند.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری بستن موانع اقتصادی کشور توسط دشمنان را دلیل کمبود مشاغل دانست و خاطر نشان کرد: دشمنان تنها مدعی فرهنگ هستند.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 12 بهمن گروه سرود سرود یوم الله 12 بهمن انقلاب اسلامی اصفهان خبرگزاری شبستان اردبیل چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای انقلاب چهارمحال و بختیاری انقلاب اسلامی افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۴۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،در این نمایشگاه، آثار منتخب چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری امیدفردا به نمایش گذاشته شده است ..


بیشترین آثار این نمایشگاه از شهرستان بیرجند است و در آن ۶۰ اثر تجسمی و ۲۰ اثر دستی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است .



نمایشگاه آثار دستی و تجسمی دانش آموزان خراسان جنوبی از ساعت ۸ تا ۱۲ و از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در نگارخانه استاد اسماعیلی، جنب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به روی علاقمندان باز است .

دیگر خبرها

  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • تجلیل از ۵۳ معلم نمونه چهارمحال و بختیاری
  • شبکه‌ای از دانش‌آموزان سمپاد در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی شکل می‌گیرد
  • هزینه تحصیل رایگان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد پرداخت نشده است
  • هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی