Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@14:06:14 GMT

۱۲۱ پروژه دهه فجر امسال در انزلی بهره برداری می شود

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۰۴۸۸۵

۱۲۱ پروژه دهه فجر امسال در انزلی بهره برداری می شود

اسماعیل حیدری آزاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: همزمان با ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۲۱ طرح و پروژه عمرانی در حوزه شهری و روستایی در بخش‌های کشاورزی، بهداشت و درمان، کارآفرینی و اشتغالزایی، طرح‌های هادی روستایی، مسکن مهر، آبرسانی، آسفالت روستایی، مخابرات، آموزش و پرورش و مدیریت شهری، پروژه‌های بنادر و دریانوردی افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پروژه‌ها با اعتبار بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در شهرستان بندرانزلی افتتاح و به بهره‌برداری می رسید.

فرماندارانزلی به پروژه شهر هوشمند شهرداری انزلی اشاره و یادآورشد: اجرای این طرح باتوجه به ضرورت تجهیز شهر انزلی به دوربین‌های ترافیکی، انتظامی، امنیتی و همچنین هوشمند شدن چراغ‌های راهنمایی و رانندگی براساس مصوبات شورای تامین از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: اعتبار این پروژه‌ها جدای از اعتبارات اعلام شده و به میزان۳۲ میلیارد تومان بوده که به‌صورت بی او تی توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر انزلی به بخش خصوصی واگذار و پس از تصویب شورای تامین استان اجرایی می‌شود.

حیدری آزاد با بیان اینکه این طرح با اجرای پروژه کابل فیبرنوری در فاز نخست با نصب ۶۰ دوربین ترافیکی و امنیتی کل شهر بندرانزلی را پوشش می‌دهد دو واحد مونیتورینگ پایش تصاویر این دوربین‌ها در انزلی و غازیان احداث شده است، افزود: در فاز دوم نیز شهر بندرانزلی زیر پوشش چتر کامل اینترنت بصورت وای فای می برد.

کد خبر 4531674

منبع: مهر

کلیدواژه: دهه فجر شهرستان انزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۴۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن تا یک ماه آینده خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه زمین ورزشی روباز (چمن مصنوعی) درخشان که زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده بود، به اتمام رسید.

وی افزود: با اتمام عملیات عمرانی پروژه شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن، مراحل نصب چمن مصنوعی آغاز می‌شود و تا و در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعتبار عمرانی این پروژه بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال است.

کد خبر 750938

دیگر خبرها

  • افزایش توان ارائه خدمات فنی مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • افزایش توان ارایه خدمات فنی و مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان غربی ییلاقی است
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد