Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، پژمان جعفری، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: یازدهم بهمن‌ماه مراسم غبارروبی بقعه متبرکه امامزاده عبدالله(ع) و مراسم جشن انقلاب همراه با سخنرانی برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم اطعام نیازمندان اظهار داشت: ۱۸ بهمن‌ماه محفل انس با قرآن کریم به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری با بیان اینکه خیمه معرفت در تکیه ابوالفضل(ع) با گفتمان انقلاب اسلامی و پاسخ‌گویی به مسائل شرعی برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: همزمان با سراسر کشور نوای «الله‌اکبر» در امامزاده عبدالله(ع) نواخته می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه «۱۰ شب، ۱۰ مسجد» با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و هیأت‌های مذهبی شهرستان ملایر به مناسبت دهه فجر اضافه کرد: مراسم جشن انقلاب همزمان با نماز مغرب و عشاء در ۴۰ مسجد با همکاری هیأت امنای این اماکن مقدس برگزار خواهد شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه ملایر کمک هزینه تحصیلی یک‌ میلیارد و ۵۰ میلیون ریالی به دانش‌آموزان نیازمند و ایتام ابراز کرد: در ایام دهه فجر تخفیف ۵۰ درصدی خدمات دندانپزشکی را در نظر گرفته‌ایم.

وی با اشاره به تخفیفات استفاده از خدمات نیم ‌بها استخر در ساعاتی از روز در این ایام گفت: کمک‌ هزینه دارو و درمان به بیماران مورد توجه است.

پژمان جعفری از کمک برای روشنایی مساجد در راستای عمل به نیات واقف سطح شهر ملایر خبر داد و افزود: ۴۹۰ میلیون ریال در این زمینه هزینه خواهد شد.

وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته مبنی بر اعزام نیازمندان به کربلای معلی و نجف اشرف افزود: مراسم‌ مذهبی به مناسبت ایام فاطمیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ش

کمک‌ هزینه تحصیلی  به نیازمندان ملایر

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۵۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی

حجت الاسلام محسن ابراهیمی منتخب مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان میناب با اشاره به سوابق علمی، سیاسی و اجتماعی مرحوم آیت الله رئوفی گفت: یکی از ویژگی‌های بارز این عالم دینی ترویج و تبلیغ دین اسلام قبل و بعد از انقلاب بود.

وی افزود: این عالم بزرگوار در دوران قبل از انقلاب حامی و پناهگاه انقلابیون در شرق استان بود و در تظاهرات‌های مردمی حضور و نقش پررنگی داشت.

حجت الاسلام محسن ابراهیمی گفت: بعد از پیروزی انقلاب نیز این عالم بزرگوار در همه عرصه‌هایی که نیاز به عالم بود حضور پررنگ داشت.

آیت الله غلامحسین رئوفی سحرگاه نهم اردیبهشت ماه براثر بیماری و کهولت سن در بیمارستان شهید بهشتی قم دارفانی را وداع گفت و بنا به وصیت خودش در قم به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • انتخابات ملایر به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • آغاز ثبت‌ نام پشت‌ کنکوری‌ ها برای «ترمیم نمره» + جزئیات و هزینه
  • مطلبی از حواریون امام(ره) بود
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • پویش نقالی شاهنامه در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود
  • اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود