Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-پیشکسوت تیم استقلال گفت: امیدوارم استقلال باز هم بازیکن خارجی در حد الحاجی گرو و نویمایر نگرفته باشد تا لااقل هواداران در نیم فصل دوم چهارتا بازی خوب از این تیم ببینند.

  در آستانه شروع دور برگشت مسابقات لیگ برتر هجدهم همه تیم ها با خروج از شرایط تمرینی که ظرف 45 روز گذشته داشتند خود را برای بازگشت به این مسابقات آماده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که تب فوتبال بین دوستداران این رشته به واسطه برگزاری جام ملتهای 2019 آسیا همچنان به رغم حذف تیم ملی مان از گردونه این رقابتها داغ است. در این ارتباط با یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال همکلام شدیم که در نیم فصل اول هم جزو منتقدان تیم بود و البته دلش می خواهد تیم محبوبش به روزهای اوج برگردد.


حسن روشن در گفت و گو با دانشجو، درباره شرایط این روزهای فوتبال ملی و البته باشگاه استقلال و تیمی که قرار است در دور برگشت ابتدا به دیدار پیکان برود حرف زد.
متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

توقع حذف تیم ملی از جام ملتها را داشتید؟
بله! این را می شد از رفتارهای کی روش پس از جام جهانی متوجه شد. او با دیدن توان بالای تیم های آسیایی مردد شده بود که قراردادش را با ایران تمدید بکند یا نه! او قبل از رقابتها هم گفته بود که برای رسیدن به جمع 4 تیم کار سختی داریم و آن را رویای ما ایرانی ها تلقی کرده بود. پس می دانست چه وضعیتی در انتظار تیم مان است.

 اگر آن اعترض بازیکنان نبود الان اظهار نظرها علیه تیم ملی تفاوتی نداشت؟
 ما کلا یک تیم عصبی داشتیم. بارها دیده بودیم که در همین جام وقتی از حریف پیش بودیم هم بازیکنان سر داور داد و فریاد می کردند. با این وجود طبیعی بود که در یک چنین بازی حساسی که استرس و فشار روی بچه های تیم ملی بیش از همیشه است در چنین مواقعی تیم کنترلش را از دست بدهدم. اتفاقی که رخ داد و دیدیم بازیکن ژاپنی عین آب خوردن رفت و پاس داد و گلش را هم زد تازه بازیکنان ما ایستاده بودند و عکس یادگاری می گرفتند!

با جدایی اش از تیم ملی موافق بودید؟
 او را باید بعد از جام ملتهای قبل بیرون می کردیم نه الان. ما با مربی ایرانی قهرمان همین جام ملتها شده بودیم. با مربی ایرانی مگر بد نتیجه گرفته بودیم که الان این همه ناز این مربی را کشیدیم؟ آدمی که همه جور حرفی که دلش خواست را زد. ای کاش یکی را به من می گفت تا جوابش را بدهم و حقش را کف دستش بگذارم. البته که موافق جدایی اش بودم. 

 بگذریم! از استقلال خبر دارید؟

- نه! 
خبر دارید یکی دو بازیکن خارجی جدید به خدمت گرفته اند؟
 اگر قرار است این دو تا هم مانند قبلی ها به درد استقلال نخورند فقط پول باشگاه را دور ریخته اند. 

 چطور؟
بازیکن خارجی وقتی به تیم می آید باید از دقیقه یک تا 90 برای تیم بازی کند. چون ارز خارجی بابتش هزینه شده باید به اندازه پولی که گرفته کار کند. تلاش کند. گل بزند و یا دفاع کند. چه معنی دارد بازیکن را از آن سر دنیا بکشیم تهران و بنشانیم روی نیمکت که باد بخورد و فوتبال تماشا کند؟ خب می خواهد فوتبال ببیند برود در مملکتش! حتما که آنجا هم دوتا تیم دارند که با هم در محلات بازی کنند. چه لزومی دارد در بهترین نقطه تهران برایش خانه بگیریم و همه جور اسباب خوشگذرانی را برایش فراهم کنیم و بعد از این شهر تا آن شهر هم سوار هواپیما کنیم و دست آخر دو دقیقه بازی کند و گل هم نزند؟ بازیکن خارجی باید مانند تیام باشد. کسی که بابت هر یک دلاری که از استقلال گرفت کار کرد و گل زد. 

 اما ظاهرا این بازیکنان رزومه ای بهتر دارند؟
 خدا کند! ما که بخیل نیستیم. اگر من از باشگاه استقلال انتقاد می کنم همین مدیرش که فتحی باشد دوست من است ولی وقتی پای تیم به میان می آید نمی توانم به دروغ از تیم تعریف کنم. او باید بداند برای هزینه کردن مدیریت هم لازم است. بازیکن بیاورید و با دلار 12 هزار تومانی پولش را جور کنید فقط در حق باشگاه ظلم کرده اید. این درست نیست و نهایتش این است که از تیم های امید استقلال بازیکن بیاورند و در تیم بزرگترها بازی بدهند. لااقل اگر یکی دو فصل هم نتیجه نگرفتند در عوض دو سال بعد چهارتا بازیکن خوب تحویل تیم بزرگسالان می دهند. 

 بازی با پیکان را چطور پیش بینی می کنید؟
قطعا بازی آسانی نیست. در دور برگشت دروازه تیم ها کوچکتر می شود. تیم ها شناخت بیشتری از هم پیدا می کنند و دست هم را می خوانند. اگر استقلال می خواهد به بالای جدول فکر کند باید از همین بازی اول همه چیز را سفت و سخت ببیند و قید اما و اگر و ترس و احتیاط را بزند. استقلال اگر چهره واقعی اش را نشان بدهد شک نداشته باشید که می تواند از همه مسابقاتش امتیاز بگیرد. 

چطور؟
 چون مهره دارد. شفر هم که دیگر بهانه ای نخواهد داشت. الان نیم فصل با این تیم کار کرده ودر نیم فصل هم هربازیکنی خواسته برایش گرفته اند. باید برود و برد بیاورد. من فقط نگران لیگ قهرمانان هستم که انشاالله تا آن زمان تیم هم وضعیت بهتری پیدا خواهد کرد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار استقلال حسن روشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۵۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر بین تیم های استقلال و ذوب آهن از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه به قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید. مجید علیاری(۶) برای ذوب آهن گل زد. ماشاریپوف(۶۴) و بلانکو(۴+۹۰) برای استقلال گل زدند.

کمال کامیابی نیا در مورد این دیدار گفت: ما خیلی خوب بازی کردیم اما موقعیت ها را از دست دادیم و نتوانستیم پیروز شویم. به تیم استقلال و هواداران این تیم تبریک می گویم.

وی در مورد درگیری حامدی فر با مهرداد رضایی گفت: مدیران و سرمربی استقلال هم حتما این صحنه را تایید نمی کنند. حامدی فر که جوان است هم به خودش لطمه می زند و هم به استقلال. کمیته انضباطی باید ورود کند و حکمی را بدهد که بازیکن دیگری این کار را نکند. چون تنش به وجود می آید و به سکوها سرایت می کند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روزبه چشمی باید سه بار در این بازی اخراج شد. همه تیم ها زحمت می کشند و داوران باید قضاوت درستی داشته باشند. ما پاک ترین مربی دنیا را داریم. باشگاه ذوب آهن حرفه ای برخورد می کند و نه بیانیه می دهد و نه کار غیراخلاقی می کند. بقیه باید از این باشگاه الگوبرداری کنند. همه باید از فوتبال لذت ببرند.

کد خبر 6098829

دیگر خبرها

  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • کامیابی‌نیا: بازیکن استقلال حرکت زشتی کرد/ چشمی سه بار باید اخراج می‌شد+فیلم
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد