Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@19:38:38 GMT

اختصاص ۱۰۰ تن قیر به شهرستان تکاب

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۰۵۷۵۵

اختصاص ۱۰۰ تن قیر به شهرستان تکاب

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، نشست بررسی مشکلات جاده‌های تکاب با حضور فرماندار و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی برگزار شد.   ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در این نشست گفت: یکصد تن قیر به صورت ویژه در اختیار اداره راهداری تکاب قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود:این میزان قیر به صورت ویژه و خارج از سهمیه شهرستان ها، با درخواست و پیگیری اختصاص یافت و مقرر شد در سریع‌ترین زمان برای اجرای طرح‌های بهسازی و لکه گیری جاده‌های تکاب به شهرستان حمل شود.

در این جلسه همچنین با پیگیری‌های فرماندار تکاب، اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح روکش آسفالت پنج کیلومتر از محور ایرانخواه مورد موافقت قرار گرفت و اختصاص آن به تکاب تصویب شد.

همچنین پس از طرح موضوع و اعلام نیاز فرماندار تکاب مبنی بر مشکل کمبود تجهیزات راهداری در این شهرستان مقرر شد این مشکل با تامین امکان فعالیت ماشین آلات جدید راهداری از سوی اداره کل راهداری آذربایجان غربی رفع شود.   انتهای پیام/م   ۱۰۰ تن قیر به راه‌های روستایی شهرستان تکاب اختصاص یافت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۵۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: برای کاهش آمار و تلفات ناشی از تصادفات رانندگی نیاز به فرهنگ‌سازی و اقدامات فرهنگی بوده لذا فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن الگوهای صحیح رانندگی کاری است که هرکسی به سهم خود باید به آن توجه کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، ایرج دست‌نشان امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ به مناسبت روز ملی حمل و نقل و ایمنی با تبریک این روز اظهار کرد: برای داشتن اقتصادی پویا داشتن حمل و نقلی سریع و ایمن یکی از موضوعات مورد توجه در هر جامعه‌ای است.

وی افزود: برای کاهش آمار و تلفات ناشی از تصادفات رانندگی نیاز به فرهنگ‌سازی و اقدامات فرهنگی بوده لذا فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن الگوهای صحیح رانندگی کاری است که هرکسی به سهم خود باید به آن توجه کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به داشتن حمل و نقل ایمن همه ساله بخش اعظمی از بودجه‌های دولت به امر ایمنی راه‌ها اختصاص داده شده که صرف اجرای طرح‌های مختلف سخت افزاری و نرم‌افزاری می‌شود، قدر مسلم نتیجه بخش شدن این طرح‌ها نیازمند ایجاد حس مسئولیت در بین آحاد مردم به عنوان عضو تأثیرگذار در ارتقا ایمنی ترددهای جاده‌ای و شهری است.

دست‌نشان تصریح کرد: نیاز است با انتقال دغدغه و حساسیت در حوزه ایمنی راه‌ها در جامعه و در بین متولیان امر و به ویژه عموم مردم به‌عنوان شهروند مقوله ایمنی و تصادفات رانندگی مورد توجه قرار گیرد.


کد خبر 748071

دیگر خبرها

  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان استان آذربایجان شرقی به اهر
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی ​
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس