Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@02:05:09 GMT

نماینده یزد: کیک زرد باشد، آب نباشد؟

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۰۵۸۸۸

سید ابوالفضل موسوی بیوکی گفت: هفته گذشته آقای صالحی به یزد آمدند که محموله 30 تنی کیک زرد از مجموعه اردکان یزد را به استان اصفهان برای فراوری های بعدی منتقل کنند. آفتاب‌‌نیوز : نماینده یزد در مجلس در گفت و‌گو با عصر ایران گفت:  باید از سازمان انرژی اتمی پرسید که چند میلیون تن یا چند هزار تن معدن اورانیوم یا معدن سنگ استان یزد به کارخانه آمده است که این ۳۰ تن کیک زرد از آن استخراج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: زباله‌ای که این 30 تن کیک زرد تولید می‌کند در همان استان یزد تخلیه شده است و نحوه نگهداری این زباله تبعاتی دارد که این تبعات نیز متوجه مردم یزد است.
موسوی تاکید کرد: در مقابل این  ٣٠ تن کیک زرد که به اصفهان منتقل شده است که حرکت ملی و بین المللی است چرا باید مردم یزد همچنان برای آب آشامیدنی شان (ازحوزه زاگرس و اصفهان اين همه دچار تنش) باشند.
این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: مردم یزد نیز تا حدی می توانند در قبال اتفاقاتی که برایشان در کشور می‌افتد مقاومت کنند.
نماینده یزد تصریح کرد: به راحتی منابع، ثروت و دارایی های مردم یزد را می برند و در مقابل وقتی می‌خواهند آب را به این استان منتقل کنند هزاران مانع برایشان می تراشند و با محاسبات دقیق (نهايتا پنجاه درصد آب اشاميدني ونيازروزمره مردم را) به آنها می دهند و تاب آوری این موضوع برای مردم یزد سخت است و مسئولان باید این را لحاظ کنند و اجازه ندهند در مورد آب آشامیدنی یزد خدشه ای وارد شود.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نماینده یزد کیک زرد سازمان انرژی اتمی آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۵۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نماینده ولی فقیه در لرستان در نشست صمیمی با اصحاب رسانه گفت: فعالان رسانه‌ای که خداوند به آنها دانایی و توانایی داده است باید زبان گویای مردم باشند، دغدغه و مشکلات را به گوش مسوولان برسانند و با انتشار مطالب واقعی، از نشر اخبار بدون پایه و تشویش و ناامیدی اذهان عمومی، اجتناب کنند.
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نظامی مردمی است و برگزاری پرشور انتخابات در کشور ما، گواه این مطلب است، اصحاب رسانه هم باید در جهت رضای خدا و خدمتگزاری مردم قدم بردارند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان، اطلاع‌رسانی درست، نقد منصفانه و تبادل آرا را از مهمترین وظایف اصحاب رسانه خواند و افزود: مطبوعاتی که بر پایه اطلاع‌رسانی صحیح قلم می‌زند، در رشد و کمال ملت تأثیرگذار هستند.
حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی در لرستان در ادامه به برنامه‌های دفاتر امامان جمعه در کشور اشاره کرد و گفت: هر امام جمعه و هر نماینده ولی فقیهی برنامه‌های مدونی دارد که به صورت ماهانه به مدیریت شورای سیاست گذاری ائمه امام جمعه ارسال می‌شود، که هر کدام از این برنامه‌ها نیاز به طراحی و اطلاع رسانی به مردم دارد. 
این دیدار با هدف ایجاد صمیمیت بیشتر اصحاب رسانه با یکدیگر و نماینده ولی فقیه انجام شد تا در آینده همه فعالان رسانه در استان با همدلی، در جهت توسعه و رونق اقتصادی و جهش تولید در استان تلاش کنند.
در این دیدار اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی، دغدغه‌های روز و مطالبات خود را با نماینده ولی فقیه در لرستان در میان گذاشتند.

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • کارگران سربازان بی‌ادعای جبهه اقتصادی‌اند
  • ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود
  • حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • (ویدئو) خفاش‌ها نباشد دیگر از قهوه خبری نیست!
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند