Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، فرمانده انتظامی شهرستان همدان اظهار داشت: حوالی ظهر روز جمعه ماموران یگان امداد هنگام گشت زنی به یک دستگاه پراید پارک شده در حاشیه خیابان که درهای آن باز بود مشکوک شدند.

وی اضافه کرد: پس از بررسی خودرو، حدود 50 کیلوگرم گوشت کشف شد و هنگام تجسس ماموران، فردی از داخل آپارتمان مجاور خارج و اعلام می کند خودرو و گوشت داخل آن متعلق به وی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: این فرد مدعی بود که صاحب رستوران بوده و قرار است گوشت ها را با سواری پراید به محل کار منتقل کند.

سرهنگ باقری ادامه داد: ماموران به ادعای های این فرد مشکوک شده و با هماهنگی مقام قضایی با حضور نماینده تعزیرات و علوم پزشکی منزل فرد مظنون را بازرسی کردند.

وی گفت: ماموران در این بازرسی حدود 300 کیلوگرم گوشت از انباری داخل منزل مسکونی کشف کردند که به گفته کارشناس دامپزشکی فاسد شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان اضافه کرد: گوشت های قرمز بدون علامت تاییدیه سلامت و تاریخ مصرف در مکانی غیرمجاز و غیر بهداشتی نگهداری می شد.

سرهنگ باقری بیان کرد: انباری این منزل مسکونی پلمپ و گوشت های فاسد برای امحا تحویل دامپزشکی همدان شد همچنین متهم 35 ساله بازداشت و برای وی پرونده قضایی تشکیل شد.

ماموران انتظامی هفته گذشته نیز از یک بستنی فروشی در محله ششصد دستگاه شهر همدان حدود 1.5 تن گوشت فاسد کشف کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعزیرات سلامت علوم پزشکی گوشت همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۵۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان

دادستان عمومی و انقلاب شهر قوچان گفت: شامگاه سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت حادثه انفجار یک منزل مسکونی در شهر قوچان منجر به فوت یک نفر شد.

حسن همتی‌فر، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در تشریح این حادثه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: یک واحد منزل مسکونی در خیابان شهید واقفی شهر قوچان در پی بروز حادثه انفجاری تخریب شده است.

وی با بیان اینکه در نخستین لحظات بروز این حادثه نیروهای آتش‌نشانی در صحنه حاضر شده و آتش حاصل از انفجار را مهار کردند، افزود: نیروهای خدماتی در حال حاضر در حال آواربرداری از محل حادثه هستند.

دادستان عمومی و انقلاب شهر قوچان با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، گفت: متأسفانه در پی بروز این حادثه یک نفر ساکن منزل مسکونی فوت کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یک کشته و 3 مصدوم در انفجار منزل مسکونی در خرمشهر انفجار منزل مسکونی در شیراز با یک کشته و سه مصدوم

دیگر خبرها

  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان