Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@16:15:10 GMT

راننده پراید قاچاقچی انسان با ۱۰ سرنشین چپ کرد +عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۰۵۹۵۳

راننده پراید قاچاقچی انسان با ۱۰ سرنشین چپ کرد +عکس

حوادث رکنا: رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت:واژگونی سواری پراید حامل اتباع افاغنه در محور ایرانشهر به خاش یک کشته و ۹ مجروح برجای گذاشت.

به گزارش گروه حوادث رکنا، محمودرضا ناصح رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: بامداد امروز بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری پراید حامل اتباع افاغنه یک نفر کشته و ۸ نفر مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصح افزود: پس از اعلام خبر حادثه به مرکز پیام اورژانس ایرانشهر بلافاصله ۴ دستگاه آمبولانس به محل حادثه در محور ایرانشهر به خاش حدفاصل روستای دامن اعزام شدند که متاسفانه یک نفر قبل از رسیدن آمبولانس به علت شدت جراحت در دم جان باخت و ۹ نفر دیگر پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به بیمارستان خاتم الانبیا (ص) ایرانشهر منتقل شدند.

حوادث زیادی در جاده‌های سیستان و بلوچستان به ویژه شهرستان‌های سراوان، سیب سوران، مهرستان، ایرانشهر، خاش و زاهدان اتفاق افتاده که عامل بیشتر آن‌ها رانندگان خودرو‌های حامل اتباع بیگانه غیرمجاز و یا قاچاقچیان سوخت بوده‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث پزشکی حادثه حوادث پزشکی حادثه اخبار حوادث علوم پزشکی حادثه واژگونی خاش خودرو پراید عکس فیلم بیمارستان زن دستگیری امام خمینی مرد دختر شهر مردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۵۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد

سروان وفادار گفت: به دنبال اطلاع از آتش گرفتن یک دستگاه کامیون در محور فهرج ـ زاهدان، آتش‌نشانی، عوامل راهداری و پلیس راه فهرج به محل وقوع حادثه اعزام شدند که بدین ترتیب آتش پس از چند دقیقه مهار شد و از خسارت به خودرو‌های عبوری و انسداد مسیر جلوگیری شد.

وی افزود: در این حادثه کانتینر کامیون به همراه بار آن که بیسکویت بود بطور کامل در آتش سوخت؛ ولی خوشبختانه تلفات جانی در بر نداشت.

رئیس پلیس راه فهرج ـ زاهدان تصریح کرد: علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور