Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@06:18:16 GMT

حمایت از واحد‌های تولیدی اشتغالزا ضروری است

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۰۶۰۲۳

حمایت از واحد‌های تولیدی اشتغالزا ضروری است

رویداد۲۴ محمود شایان در همایش روسای حوزه‌ها و شعب ممتاز منطقه دو کشور که در مشهد برگزار شد، با اشاره به اهمیت همفکری کارکنان در اندک زمان باقی مانده تا پایان سال تاکید کرد: عملکرد سال ٩٧ بانک قابل قبول است، ولی هنوز برای پیشرفت و ارتقای جایگاه بانک، ظرفیت‌های فراوانی وجود دارد.   وی دو هدف بانک ملی ایران را خدمت به مردم و کسب سودآوری دانست و گفت: در شرایط فعلی کشور که با تحریم هم رو به رو هستیم، روسای حوزه‌ها و شعب ممتاز به عنوان افسران صف مقدم جنگ اقتصادی هستند که باید ضمن پرهیز از ناامیدی، به حمایت از فعالان عرصه تولید و اشتغال نیز کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  شایان با اشاره به اهمیت افزایش درآمد‌های بانک در شرایط تحریم، به توصیف عقود اسلامی و درآمد‌های کارمزدی پرداخت و با تاکید بر کاهش هزینه ها، حمایت از واحد‌های تولیدی اشتغالزا را ضروری دانست.   وی در پایان بر مسایل آموزشی و توسعه هم اندیشی در مسایل اعتباری تاکید کرد.   فرهاد معقول سرپرست مدیریت امور شعب منطقه دو کشور نیز در این همایش با توجه به بانک محور بودن اقتصاد کشوربه تشریح نقش مهم روسای حوزه‌ها و شعب ممتاز پرداخت و توجه به شرایط محیطی شعب، شناخت مشتریان و ابلاغ و نظارت بر سیاست‌های تدوین شده بانک را بسیار مهم دانست.   حسن مونسان رییس اداره امور شعب استان خراسان رضوی بانک نیز ضمن تقدیر از کارکنان این اداره امور شعب به دلیل کسب رتبه سوم کشوری در مجموع شاخص‌های عملکردی در آذرماه سال جاری، حرکت در مسیر سیاست‌های هیات مدیره بانک را ضروری دانست و توجه به راهکار‌های جدید را در شرایط فعلی کشور، مهم عنوان کرد.   در این همایش روسای ادارات کل حسابداری و بودجه، بررسی طرح‌ها و اعتبارات به تشریح مطالب در حوزه‌های کاری خود پرداختند.   اعلام نظرات و دیدگاه‌های حاضران در جلسه و پاسخگویی مدیران از دیگر بخش‌های همایش بود.   در پایان نیز شعب ممتاز بندر عسلویه، زاهدان و خرم آباد و حوزه‌های جنوب شرق مشهد، گرمسار، نیشابور، شمال یزد، بافت، سراوان و یک اراک به دلیل کسب رتبه‌های برتر عملکردی مورد تقدیر قرار گرفتند.   لازم به ذکر است عضو هیات مدیره بانک در این سفر از شعب شهید عباسی و بلوار سجاد مشهد نیز بازدید و با کارکنان این شعب دیدار و گفتگو کرد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بانک ملی بانکداری بانکداری اسلامی بانکداری الکترونیک صنعت بانکداری اخبار بانک اخبار بانکی بانک های ایران حمایت از واحدهای تولیدی تخلفات بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۶۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد شهرستان سمیرم که شهره جهانی دارد، محصول سیب و زنجیره تولید وابسته به این محصول است.

مهران زینلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، ضمن بازدید از پروژه سردخانه و سرتینگ قائم اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد شهرستان سمیرم که شهرت جهانی دارد، محصول سیب و زنجیره تولید وابسته به این محصول است.

وی افزود: امروز از مراحل احداث یک واحد تولیدی در شهرستان که در حوزه محصول سیب فعالیت خواهد کرد بازدید کردیم که برنامه‌ریزی شده تا پایان تابستان سال‌جاری به بهره‌برداری برسد، امیدواریم این واحد تولیدی منشأ خیر و برکت در منطقه باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: با راه‌اندازی این واحد به لحاظ ذخیره سازی محصول سیب و تکمیل زنجیره تولید در شهرستان شاهد ارزآوری بیشتر و اشتغالزایی خواهیم بود از این رو با همراهی فرماندار شهرستان، درصدد رفع و کاهش چالش‌های این واحد تلاش خواهیم کرد.

کد خبر 751233

دیگر خبرها

  • سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است
  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • تلفیق هنر دست و صنعت
  • اثر نامطلوب قطعی برق صنایع بر معیشت مردم
  • نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل