Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-02@22:02:28 GMT

سی‌و‌هفتمین جشنواره فیلم فجر همراه با رادیو تهران

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۰۶۰۲۴

سی‌و‌هفتمین جشنواره فیلم فجر همراه با رادیو تهران

به گزارش ایکنا، امیر‌حسین ثقفی، تهیه‌کننده برنامه با اعلام این خبر گفت: تیم هنری «تهران من» از ساعت 19:30 دقیقه در پردیس سینمایی ملت، محل برگزاری سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر مستقر هستند؛ آخرین رویدادها درباره جشنواره را به اطلاع شنوندگان می‌رسانند. گفت‌وگو با فیلم‌سازان، منتقدان و بازیگران به صورت زنده از کاخ جشنواره تا ساعت 20:30 دقیقه پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
اسماعیل باستانی تهیه‌کننده و وحید رونقی گوینده به همراه غزل نهانی، مهدی مجنونی و میثم عبدی از پردیس ملت شنوندگان را همراهی می‌کنند.
وی ادامه داد: برنامه تهران من در آستانه دهه مبارک فجر به صورت ویژه از ساعت 17 با بخش‌های متنوعی تهیه شده است. «شنیدنی‌های انقلاب» که گنجینه‌ایی از دستاوردهای علمی، پزشکی، فنی مهندسی و... است که نقش اجتماعی زنان، رشد سواد، پیشرفت‌های عمرانی، سلول درمانی، فناوری فضایی، پیشرفت‌های دارو سازی و... در این حوزه‌ها بررسی می‌کند.
«چهل سال تلاش» دستاوردهای سیاسی و معنوی انقلاب اسلامی را بررسی می‌کند؛ استقلال، خود باوری، فقرزدایی، ایستادگی در برابر ابر قدرت‌های جهان، مشارکت در تعیین سرنوشت خود، امنیت، نقطه اتکا مسلمانان دنیا، نفوذ منطقه‌ای و جهانی، ظلم ستیزی و حمایت از مظلومان جهان و...
«من بهار بیست سال دارم» نوشته‌های دختری دهه هفتادی از رویدادها و خاطرات انقلاب در بهمن 57 است. آخرین رویدادهای انقلابی شهر تهران و کتاب انقلاب با اجرای حسام آبنوس معرفی می‌شود. گفت‌و‌گو با مسئولان، وزرا و آخرین اخبار ورزشی با اجرای محمد میر از دیگر بخش‌های ویژه برنامه تهران من از رادیو تهران است.
تهران من ویژه دهه فجر چهل سالگی انقلاب تدارک دیده شده است که مینا نیکانیک سردبیر، فاطمه نیرومند گوینده به همراه دیگر عوامل تهران من تا 22 بهمن در خدمت شنوندگان خواهند بود. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن قرآن فرهنگی عکس ثقفی تهران من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۶۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند جامع مدیریت پسماند ایلام تهیه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری شامگاه چهارشنبه در کارگروه پسماند استان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کلی حوزه پسماند عادی و صنعتی و پدیده ریزگردها در استان، عنوان کرد: بکارگیری همیاران محیط زیست در ایام اربعین حسینی (ع) در حفاظت، پیشگیری و فرهنگ‌سازی محیط زیست ضروری است.

وی تاکید کرد: به عنوان یک ضرورت و اقدام اساسی باید تفکیک زباله از مبدأ در دستور کار شهرداران و دهیاران قرار گرفته و سند جامع مدیریت پسماند استان تهیه و مبنای اقدامات آتی قرار گیرد.

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام اعلام کرد: در استان روزانه ۷۷۴ تن زباله عادی تولید شده و سالانه ۵۸۷۰ تن زباله صنعتی و ۷۳۰ تن زباله عفونی تولید می‌شود.

هژبری گفت: مکان‌یابی جایگاه پسماند ویژه که از سال ۸۶ شروع شده بود در پایان سال ۱۴۰۲ نهایی شد و ۲ نقطه در استان برای پسماندهای ویژه اختصاص یافته که بایستی زمینه حضور سرمایه‌گذار برای احداث و بهره‌برداری آن‌ها فراهم شود.

کد خبر 6094800

دیگر خبرها

  • سند جامع مدیریت پسماند ایلام تهیه می‌شود
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا
  • خاطرات ماندگاری که مسعود اسکویی در اذهان شنوندگان به یادگار گذاشت
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به درگذشت مسعود اسکویی
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند