Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و نقل از روابط اداره کل آموزش و پروش استان همدان؛ به علت بارش برف و لغزندگی سطح جاده ها و معابر عمومی، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در نواحی یک و ۲ همدان، تویسرکان، کبودرآهنگ، رزن، قروه درجزین و لالجین در نوبت بعد از ظهر  امروز یکشنبه ۱۴ بهمن تعطیل اعلام شد.

کد خبر 4531975.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش برف تعطیلی مدارس مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۶۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد هواشناسی برای وضعیت جوی استان قزوین

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین بیان کرد: براساس پیش بینی های این اداره کل مبنی بر ورود سامانه بارش زا به سطح منطقه و صدور هشدار سطح زرد روز چهارشنبه هفته گذشته، دومین هشدار نیز با توجه به ورد سامانه بارشی به استان در روز دوشنبه، صادر گردید.

مهدی آخوندی تصریح کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته بیشترین میزان بارش ها در استان قزوین مربوط به حاجی آباد با ۳۰ میلی متر، گازرخان و معلم کلایه در بخش رودبار الموت شرقی به ترتیب با ۲۶ و ۱۹.۵ میلی متر و قزوین نیز ۶.۵ میلی متر بود.

وی ادامه داد: وضعیت جوی امروز شنبه با توجه به گذر امواج حاصل از سامانه بارشی به نسبت پایدار، اما برخی مناطق هنگام بعدازظهر با بارش های پراکنده روبرو است.

این کارشناس هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی برای روز دوشنبه، خاطرنشان کرد: برای روز دوشنبه تا بعدازظهر سه شنبه هفته جاری با توجه به گذر سامانه بارشی از منطقه، در برخی ساعات به ویژه بعدازظهر و شب دوشنبه بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است.

وی  افزود: با توجه به رگباری بودن بارش ها، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه و مسیل ها در سطح استان وجود دارد و به شهروندان توصیه می شود تا از اتراق کردن در حاشیه رودخانه و مسیل ها خودداری کرده و هنگام رانندگی نیز مراقب لغزندگی سطح جاده ها و کاهش دید افقی باشند.

در شبانه روز گذشته آوج با ۶ و شهرستان بویین زهرا با ۲۱ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرمترین مناطق استان بودند و دمای هوای قزوین نیز طی این مدت ۱۰ تا ۱۹ درجه سانتیگراد بالای صفر بود.

دیگر خبرها

  • هشدار زرد هواشناسی برای وضعیت جوی استان قزوین
  • ورود سامانه بارشی جدید از روز دوشنبه در قزوین
  • انتقام بازیگر مشهور ترک، سوژه کاربران ایرانی شد
  • میلان و مذاکرات ابتدایی با سرجیو کونسیسائو
  • مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند
  • ناپایداری در وضعیت جوی و دریایی هرمزگان
  • بارندگی همراه با وزش باد در استان قزوین
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۴ اردیبهشت
  • انتقاد امام جمعه همدان از توجه به ارزش‌های مادی در مدارس
  • پنج هفته دوم اوسمار شبیه پنج هفته ابتدایی یحیی