Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های بین‌المللی پارااسکی در ماده آلپاین مارپیچ بزرگ برگزار شد. ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رقابت های بین المللی پارااسکی در ماده آلپاین مارپیچ بزرگ با حضور 14 اسکی باز شامل 11 ورزشکار آقا و 3 ورزشکار خانم روز گذشته در پیست دیزین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رقابت های صبح بخش مردان، صادق کلهر از ایران با مجموع دو زمان 1:06:41 دقیقه در جایگاه نخست قرار گرفت و مهمت کویک از ترکیه با مجموع دو زمان 1:08:46 دقیقه و سیدامید جعفری از ایران با مجموع دو زمان 1:11:53 دقیقه به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

در بخش بانوان گلنار راهیمورا از جمهوری آذربایجان در بخش نابینایان و کم بینایان با مجموع دو زمان 1:30:28 دقیقه در مکان نخست ایستاد. مریم حاجی لو از ایران با مجموع دو زمان 1:48:01 دقیقه اول شد و مریم قاسمی از ایران نتوانست مسابقه را به پایان برساند.

در رقابت های بعد از ظهر و در بخش مردان، صادق کلهر از ایران با مجموع دو زمان 1:07:12 دقیقه در جایگاه نخست قرار گرفت و مهمت کویک از ترکیه با مجموع دو زمان 1:08:46 و سید امید جعفری از ایران با مجموع دو زمان زمان 1:11:53 دقیقه به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در بخش بانوان، گلنار راهیمورا از جمهوری آذربایجان در بخش نابینایان و کم بینایان با مجموع دو زمان 1:32:53 دقیقه در مکان نخست ایستاد. مریم حاجی لو از ایران با مجموع دو زمان 1:44:32 دقیقه اول شد و مریم قاسمی از ایران با مجموع دو زمان 2:55:01 دقیقه دوم شد.

رقابت های بین المللی پاراآلپاین در ماده مارپیچ کوچک امروز یکشنبه 14 بهمن ماه و پارااسنوبرد در روزهای دوشنبه و سه شنبه 15 و 16 بهمن ماه در پیست دیزین برگزار می شود.

تمجید رئیس ورزش‌های زمستانی کمیته بین‌المللی پارالمپیک از پیشرفت پارا اسکی ایران

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ورزش جانبازان و معلولین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش جانبازان و معلولین ورزش جانبازان و معلولین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۶۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست رکورد ایران توسط ترانه احمدی در مسابقات اسکیت فری استایل

 ترانه احمدی به مقام نخست رقابت‌های دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه اسپید اسلالوم دست یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل از صبح امروز (پنج‌شنبه) به میزبانی شهر نجف آباد اصفهان و در شاخه‌های بتل و اسپیداسلالوم آغاز شده است.

در رده سنی بالای 19 سال و شاخه اسپید اسلالوم، ترانه احمدی دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو توانست در رقابتی جذاب و دیدنی در فینال و‌ با زمان 4.217 ثانیه بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها تکیه بزند و رکورد ایران را ارتقا بدهد.

پس از او، رومینا سالک و مژده شعبانی به عنوان دوم و سومی بسنده کردند. 

رکورد پیشین هم در اختیار ترانه احمدی با زمان 4.280 ثانیه بود.

همچنین در رده سنی زیر 19 سال، پریناز زکریا، ریحانه مصطفایی و زهرا صادقیان سه نفر برتر این رویداد را تشکیل دادند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • شکست رکورد ایران توسط ترانه احمدی در مسابقات اسکیت فری استایل
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • شمس آذر با شکست پیکان موقتا در رده هفتم ایستاد
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی