Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@23:29:55 GMT

احتمال برگزاری «عمره» قوت گرفت

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۰۶۶۸۵

رئیس سازمان حج و زیارت درباره آخرین وضعیت برگزاری حج عمره گفت: با مهیا شدن شرایط و امنیت زائران، حج عمره برای سال آینده و بعد از حج تمتع ۹۸ مهیا خواهد شد.

به گزارش «تابناک»، علیرضا رشیدیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، همچنین در خصوص حقوق شهدای منا و مسجدالحرام اظهار کرد: یکی از مسائلی که به صورت مستمر توسط سازمان حج و زیارت و وزارت خارجه پیگیری می‌شود، بحث حقوق شهدای منا و مسجد الحرام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کشور عربستان اعلام کرده که غرامت مربوط به شهدای مسجدالحرام به سازمان الملل تحویل داده شده است.

رشیدیان با اشاره پیگیری حقوق شهدای منا و مسجدالحرام از وزرات خارجه گفت: آخرین اخباری که دو هفته قبل از وزرات خارجه در مورد طرف سعودی گرفتیم، این بود که آن‌ها در خصوص دریافت چک یا نحوه پرداخت آن اعلام بی اطلاعی کردند. رئیس سازمان حج و زیارت در خصوص شهدای منا گفت: دولت عربستان در مورد شهدای منا هنوز به نتیجه نرسیده است و ما منتظریم که تصمیم‌گیری دولت عربستان نه تنها در رابطه با شهدای ایرانی، بلکه شهدای کل کشور‌های اسلامی به سرانجام رسد تا حقوق شرعی آن‌ها پرداخت شود.

وی در خصوص آخرین اعزام به حج عمره تصریح کرد: با مهیا شدن شرایط و امنیت زائران، حج عمره برای سال آینده و بعد از حج تمتع ۹۸ مهیا خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حج و زیارت عمره زائران ایرانی حج تمتع عربستان وزارت امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۶۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هرند در این مراسم گفت : یکی از رسالتهای بسیج و سپاه صیانت از اعتقادات مردم و ارزشهای انقلاب و اسلام است.


سرهنگ محمد رحیمی افزود برگزاری یادواره شهدا،دیدار از خانواده شهدا،برگزاری نشست های بصیرتی از برنامه های در دست اقدام کنگره شهدای شهرستان است.


اجرای سرود،روایت گری دوران دفاع مقدس،سخنرانی از جمله برنامه های این یادواره بود.


در حاشیه این یادواره نمایشگاهی با ٣٠ غرفه از دست آوردهای مهارتی و هنری دانش آموزان گشایش یافت.


شهرستان هرند ١٨١ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است که از این تعداد سه شهید ،زنانی هستند که به قصد زیارت در اماکن زیارتی به شهادت رسیده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • گور‌های جمعی، مکان‌هایی که ابعاد نقض حقوق شهدای غزه را افشا می‌کند
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در خصوص تحولات منطقه
  • گفت‌و‌گوی تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر امور خارجه قطر
  • تجمع اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کرمان درگلزار شهدای بین‌المللی شهر کرمان
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان
  • برگزاری نشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • احتمال استفاده رژیم صهیونیستی از «بمب خلأ» در جنگ غزه
  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده
  • سهمیه ارز مسافران حج چقدر شد؟