Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، اما در اجرای این قوانین، همواره مشکلاتی در تعیین مصادیق و نحوه اعمال وجود داشته است که یکی از این ابهامات مربوط به حضور کارکنان دولت در مناطق درگیر با جنگ، در آن دوران بوده چراکه حضور آنها در آن مناطق با خطرات و مشکلات زیادی همراه بوده اما در عین حال، معنای حضور در جبهه نیز تلقی نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به نظر می رسد در ادامه تسهیل روند خدمت رسانی به ایثارگران و افراد فعال در دوران دفاع مقدس، این ابهام نیز برطرف شده چراکه طبق اعلام سازمان اداری و استخدامی، ستادکل نیروهای مسلح با ارسال مصوبه ای، خدمت کارکنان دولت در زمان جنگ تحمیلی را مشمول تسهیلات قرار داده است.

بر این اساس، مقرر شده "50 درصد مدت خدمت آن دسته از کارکنان دولت در زمان جنگ تحمیلی از تاریخ 31 شهریورماه 1359 تا 27 مرداد سال 1367 در مناطق عملیاتی درگیر شمالغرب کشور، برای استفاده از امتیاز کسری یا معافیت خدمت سربازی فرزندان محاسبه خواهد شد".

به گزارش صبحانه، طبیعتا این مصوبه، در تکمیل بخشنامه های قبلی در خصوص حضور کارکنان دولت در مناطق دیگر مانند غرب و جنوب غرب کشور صادر شده است.

اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی همچنین اعلام کرده سازمان بسیج مستضعفین به عنوان مسئول اجرای مصوبه مذکور تعیین شده و افراد مشمول، باید به کمک ادارات مربوطه مستندات سوابق خدمتی خود را جهت بررسی و اقدام، به سازمان بسیج منعکس کنند.

صبحانه آنلاین

انتهای پیام/

20 / 20 دفاع مقدس کارمندان فعال دفاع مقدس کسری خدمت کسری خدمت فرزندان کارمندان دفاع مقدس اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی سازمان بسیج مستضعفین تسهیل روند خدمت رسانی به ایثارگران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دفاع مقدس کسری خدمت اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی سازمان بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا

ایسنا/ایلام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام بر استفاده از ظرفیت نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در خدمات‌دهی به خانواده شهدا تاکید کرد و گفت: خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند و خدمت در بنیاد شهید به مثابه فعالیت در میدان جهاد و ایثار است.

«محمدسبحان حسنی»  امروز شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با قدردانی از خدمات مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و آرزوی توفیق برای سرپرست جدید این بنیاد، اظهار کرد: هر مسئولیت یک امانت است و تکالیفی را برای هر مدیر به همراه دارد. خدمت در بنیاد شهید هم علاوه بر مسئولیت و موهبت خدمتگزاری به مردم به مثابه فعالیت در میدان جهاد و ایثار است.

وی با بیان اینکه بخش اصلی فلسفه بنیاد شهید و امور ایثارگران، علاوه بر خدمات معیشتی، درمانی و ... به جامعه هدف، نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت است، تصریح کرد: گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی و یک سند تاریخی برای نسل‌های آینده است و هر کس به گلزار شهدا وارد می‌شود احساس معنوی پیدا خواهد کرد که ضرورت دارد برای آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت، یکی از مکان‌های مورد بازدید در اردوهای دانش‌آموزی، گلزار و یادمان شهدا باشد.

معاون استاندار ایلام گفت: برگزاری یادواره‌ها و تجلیل از خانواده شهدا یک کار بسیار ارزشمند و ارتباط با خانواده شهدا و جامعه ایثارگران یک موهبت الهی است.

حسنی با بیان این‌ که خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام و انقلاب هستند، گفت: هدف دشمن، ایجاد فاصله بین فرزندان شهدا با آرمان‌های انقلاب و نظام است که ما وظیفه داریم با اقدامات فرهنگی، ارزشی و جهادی این خلاها را برطرف کنیم.

وی همچنین بر استفاده از ظرفیت نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در خدمات‌دهی به خانواده شهدا تاکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • به کارکنان وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد گواهینامه مهارت آموزی اعطا شد