Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@13:24:59 GMT

بازداشت سه نفر در شهرک صنعتی اشتهارد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۰۶۸۱۷

بازداشت سه نفر در شهرک صنعتی اشتهارد

فرماندار اشتهارد گفت: سه نفری که هفته گذشته در حوزه شهرک صنعتی اشتهارد بازداشت شدند در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برند و پرونده در دادگاه اشتهارد مشغول بررسی است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، محمد کردی در حاشیه مراسم دهه مبارک فجر در جمع خبرنگاران درباره دستگیری تعدادی از مدیران شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد در هفته گذشته، اظهار داشت: در حوزه شهرک صنعتی اشتهارد یکسری اطلاعات و درگیری‌های مالی در طی سنوات قبل وجود داشت که پرونده این موضوع به حوزه‌های امنیتی و قضائی ارسال شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای تأمین شهرستان اشتهارد با اشاره به پیگیری‌های دستگاه امنیتی در این مورد افزود: در این رابطه سه نفر دستگیر شده‌اند که در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برند و پرونده در دادگاه اشتهارد مشغول بررسی است و هیچ ارتباطی با شورای شهر اشتهارد ندارد؛ یکی از این افراد مشترکا هم مدیرعامل شرکت خدماتی و هم عضو شورای شهر بوده که در رسانه‌ها دستگیری عضو شورا مطرح شده بود.

فرماندار اشتهارد با بیان اینکه با هر فسادی باید برخورد شود، بیان کرد: در این زمینه هیچ اهمالی را نمی‌پذیریم و در یک فرایند منطقی همکاری بسیار مناسبی توسط قوه قضائیه و دادستانی شهر در این مورد انجام شده است.

کردی با بیان اینکه پرونده در مراحل ابتدایی است و باید اجازه داد که بازپرس ویژه پرونده با استدلال پرونده را مورد بررسی قرار دهد، عنوان کرد: ان شاالله با یک عدالت قضائی که حتماً در دستگاه قضائی وجود دارد در مورد این پرونده برخورد خواهد شد.

فرماندار اشتهارد با بیان اینکه در شهرستان اشتهارد بحث سرمایه گذاری اولویت ماست، عنوان کرد: بالاخره در یک بحث اقتصادی کلان احتمال فساد وجود دارد و باید با مفسدان برخورد کرد و نباید حوزه امنیت سرمایه گذاری آن شهر که قطب اصلی صنعت در کشور است مورد خدشه قرار گیرد.

کردی با بیان اینکه از دستگاه قضائی و امنیتی بسیار سپاسگزارم که با دقت و با حوصله‌مداری مشغول بررسی پرونده هستند، تصریح کرد: پرونده در خصوص شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد است و هیچ ارتباطی به شورای اسلامی شهر اشتهارد ندارد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دستگيري منطقه البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۶۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد

مسلم فلاح زاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: تأمین برق پایدار برای واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.
 
وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد ۶ پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است. 
 
فلاح زاده ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از ۷ هزار و ۲۳۰میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.
 
وی گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از ۳هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تامین شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود
  • اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم