Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از آغاز طرح بخشودگی جرایم بدهکاران صندوق رفاه از امروز خبر داد و گفت: این طرح تا ۳۰ بهمن ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ذوالفقار یزدان مهر، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در نشست خبری که امروز برگزار شد، از آغاز اجرای طرح بخشودگی جرایم بدهکاران صندوق رفاه دانشجویان خبر داد و گفت: این طرح از امروز آغاز و تا ۳۰ بهمن ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ۴۴۴ میلیارد تومان مطالبات صندوق از سال‌های گذشته داشتیم که ۴۰۴ میلیارد تومان تاکنون وصول شده و به چرخه صندوق بازگشته و در حال حاضر ۴۰ میلیارد تومان از مطالبات صندوق باقیمانده که امیدواریم در این طرح بتوانیم آن را وصول کنیم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تصریح کرد: ۱۶۰ میلیارد تومان نیز از مطالبات جاری داریم که اگر دانش آموختگان بتوانند کل مبلغ را پرداخت کنند بخشودگی صددرصدی داریم و جرایم آن‌ها بخشیده خواهد شد.

وی یادآور شد: دانش آموختگانی نیز که قسط‌های عقب مانده دارند و آن‌ها را نتوانستند بروز کنند اگر آن را پرداخت کنند ۵۰ درصد جریمه آن‌ها بخشیده می‌شود.

یزدان مهر گفت: متقاضیان می‌تواند با مراجعه به پرتال صندوق رفاه تا ۳۰ بهمن از این طرح استفاده کنند.

در حال تکمیل ...

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: یزدان مهر بخشودگی جرایم صندوق رفاه صندوق رفاه مطالبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۷۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور: مهندسان ایرانی در بیش از ۲۰ کشور جهان در حال اجرای پروژه‌های برق و آب هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  با حضور حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد.

پروژه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا دارای دو سد بتن-غلطکی و لوله انتقال آب ۱۹ کیلومتری است. نیروگاه تولید برق این طرح در عمق ۷۵۰ متری زمین جای دارد.

پروژه چند منظوره اومااویا، همچنین ۵ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی سریلانکا را تحت آبیاری قرار می‌دهد.

حجت‌الاسلام رئیسی با بیان سخنانی اظهار کرد: فکر و دانش مهندسان ایرانی امروز نه تنها در ایران اسلامی بلکه در جای جای قاره آسیا ظهور رو بروز دارد. انقلاب اسلامی و امام خامنه‌ای به عنوان رهبر این انقلاب و شهدای همچون سردار سلیمانی به ملت ما آموختند که ما می‌توانیم.

وی افزود: دشمن به ما القا می‌کرد که ما نمی‌توانیم، اما ما توانستیم، خواست و اراده ملیت ایران تحقق پیدا کرد و دشمن ناکام ماند.

رئیسی ادامه داد: آقای رئیس جمهور و وزرای محترم کشور دوست سریلانکا، جمهوری اسلامی آمادگی دارد در پیشرفت کشور شما کمک کند و تجربه ۴۵ ساله از استقلال و خودکفایی خود را به اشتراک بگذارد.

رئیس جمهور کشورمان اظهارکرد: آقای رئیس جمهور و همه مسئولان سریلانکایی، ما آمادگی داریم در طرح‌ها و پروژه‌های سریلانکا با صدور خدمات فنی و مهندسی خود در پیشرفت شما کمک کنیم.

وی همچنین تأکید کرد: ما با کشور‌های آسیای و کشور‌های همسایه از جمله سریلانکا بنای تعامل و همکاری داریم.

رئیسی گفت: آنچه نظام سلطه به ملت‌ها القا می‌کند که شما بدون حضور ما نمی‌توانید پیشرفت کنید و بدون مشارکت ما ما نمی‌توانید توسعه پیدا کنید، دروغ است و یک القای استعماری و استکباری است.

رئیس قوه مجریه کشورمان همچنین اظهارداشت: از وزیر محترم نیرو و از شرکت‌های ایرانی فعال در این پروزه و از متخصصین فعال ایرانی و از متخصصین کشور دوست سریلانکا و وزیر نیروی سریلانکا کمال تشکر را دارم.

وی تأکید کرد: آنچه برای من و همکاران اهمیت دارد این است که برای رفاه حال مردم سریلانکا گامی برداشته شد و ما رفاه حال مردم سریلانکا را رفاه خود می‌دانیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیسی: داعیه‌داران دانشجو دوستی در آمریکا دانشجویان را به خاطر دفاع از مظلوم به خاک و خون می‌کشند
  • رشد صددرصدی صادرات فرش دستباف از خراسان رضوی
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • رئیس جمهور: مهندسان ایرانی در بیش از ۲۰ کشور جهان در حال اجرای پروژه‌های برق و آب هستند
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • کنعانی: آمریکا به مطالبات قانونی دانشجویان احترام بگذارد
  • تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی