Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی استقلال به صورت غیرمستقیم کنایه تندی به برانکو زد.

به گزارش ایسنا، وینفرد شفر در جلسه هم اندیشی مسئولان داوری، سرمربیان، سرپرست‌ها و کاپیتان‌های لیگ برتری گفت: من خودم سرمربی‌گری استقلال را تجربه کرده‌ام. یک موضوع درباره جپارف اتفاق افتاد. در یک صحنه اتفاقی افتاد و داور از آن صحنه گذشت ولی وقتی مربی یک تیم دیگر درباره آن صحنه صحبت کرد، فدراسیون بعد از اظهارات آن سرمربی، جپارف را محروم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دقیقاً چندی بعد بازیکن آن تیم هم خطای شدیدی را مرتکب شد و ما واکنشی نداشتیم و به همین دلیل آن بازیکن محروم نشد. در یک بازی هر تیم مرتکب ده خطا شد. در یک برنامه تلویزیونی، هر ده خطای ما را نشان دادند ولی از تیم مقابل فقط پنج خطای حریف را نشان دادند. تا زمانی که چنین اتفاقاتی بیافتد، بازیکنان، هواداران و رسانه‌ها می‌بینند که برخوردها متفاوت است و شاید برخی تیم‌ها مجازند بیشتر خطا کنند.

سرمربی استقلال اضافه کرد: فدراسیون فوتبال آلمان درآمد داوران را به شکل چشم‌گیری افزایش داده و تمرینات و کلاس‌های بیشتری را برای آن‌ها در نظر گرفته است. ما هم باید به همان سمت برویم تا داوران درآمد بیشتری داشته باشند و جلسات بیشتری را هم پشت سر بگذارند. من مطمئنم کسی فکر نمی‌کند داوران عمداً مرتکب اشتباه می‌شوند چون کار آن‌ها خیلی سخت است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ سرور جپارف وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۷۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)

به گزارش ورزش سه، جواد نکونام با تغییر پست ماشاریپوف و حضور مهرداد محمدی به شکل قابل توجهی خلاقیت را در تیم بالاتر برده و برنامه‌های هجومی این تیم روان‌تر و بهتر از قبل درون زمین اجرا می‌شود.

جلال‌الدین ماشاریپوف با حضور در پست هافبک توپ‌های بیشتری دریافت می‌کند و با تکنیک و خلاقیت بالایی که دارد سرعت بازی استقلال را بیشتر از قبل کرده و همین موضوع باعث شده تا بازیکنان هجومی استقلال صاحب موقعیت های بیشتری شوند و پاس‌های سالم‌تری به نسبت نیم فصل نخست دریافت کنند و این مسئله عملکرد مهاجمان این تیم را بهبود بخشیده است.

مهرداد محمدی مهاجم استقلال هم در دو بازی اخیر جلوتر از تمام بازیکنان این تیم حضور دارد و با حرکت کردن روی خط آفساید تیم حریف و استارت های ناگهانی شرایط سختی را برای مدافعان حریف رقم زده و همین موضوع باعث شده است که در طول مسابقه مدافعان تیم‌های حریف عقب‌تر بازی کنند و این فشار را از خط هافبک استقلال خارج می‌کند و فول‌‌بک های این تیم فرصت حضور در نزدیکی محوطه جریمه را پیدا می‌کنند.

بازیکنان خلاق استقلال در هفته های اخیر توانستند روند هجومی این تیم را بهبود ببخشند، شماره 7 و 77 استقلال در کنار هم نشاط بیشتری به ترکیب هجومی استقلال بخشیدند و در کنار گوستاوو بلانکو خط حمله این تیم را دگرگون کرده اند و در هفته‌های آینده با گلزنی در مسابقات لیگ برتر می‌توانند در صدرنشینی این تیم تاثیرگذار باشند.

دیگر خبرها

  • رد شدن گل استقلال مقابل ذوب آهن به دلیل خطای هند (استقلال 0-1 ذوب آهن)
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • متئو لاهوز: به خاطر زدن تونل افتخار برای رئال مادرید، محروم شدم!
  • داور مشهور: به‌خاطر گارد افتخار رئال محروم شدم!
  • استعلام از سازمان لیگ: گلر خارجی محروم نیست
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • رکورد داران خطای پنالتی در تاریخ لیگ برتر فوتبال