Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی از برانکو و اعتمادش به او تشکر کرد.

طرفداری- سعید کریمی می گوید آرزویم رسیدن به ترکیب ثابت پرسپولیس است.

 

سعید کریمی در مصاحبه با تسنیم، در خصوص برد یک بر صفر پرسپولیس برابر سپیدرود و گل حساسی که در این بازی به ثمر ساند گفت:

بازی سختی بود و اگر کار به وقت اضافه می‌کشید قطعا شرایط سخت‌تر می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر که در ثانیه‌های پایانی به برد رسیدیم و خیلی خوشحالم که در این بازی گل زدم و پرسپولیس برنده از زمین بیرون آمد.

وی در خصوص اینکه چگونه به پیراهن پرسپولیس رسید عنوان کرد:

عضو تیم ذوب‌آهن بودم و در تیرماه امسال به پرسپولیس آمدم. با بسته بودن پنجره نقل و انتقالات نمی‌توانستم به میدان بروم ولی با این حال قرارداد 4 ساله امضا کردم و خوشبختانه حالا می‌توانم برای تیم محبوبم بازی کنم. از برانکو بابت اعتمادی که به من کرده تشکر می‌کنم و امیدوارم جواب اعتماد سرمربی را به بهترین شکل بدهم. همچنین از بازیکنان پرسپولیس، بزرگترهای تیم و بازیکنانی مثل سید جلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده تشکر می‌کنم که به من روحیه دادند. با کمک هم‌تیمی‌هایم می‌توانم پیشرفت کنم.

کریمی در رابطه با اینکه آیا بازی کردن در ترکیب ثابت پرسپولیس سخت نیست اظهار داشت:

آرزوی من این است که به ترکیب ثابت پرسپولیس برسم. در تیم ما بهترین‌ها حضور دارند و باید بیش از حد تلاش کنم تا فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشم.

بازیکن پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که الگوی او در بین بازیکنان ایرانی و خارجی چه کسی است، تصریح کرد:

سعی می‌کنم از هر بازیکنی در پست خودم، نکات مهمی را یاد بگیرم. سبک بازی زلاتان ابراهیموویچ را دوست دارم، همینطور سبک بازی علی دایی را. دایی خودم هم فوتبالیست حرفه‌ای نبود و در سطح استانی بازی می‌کرد ولی به بازی او هم علاقه داشتم.

کریمی در خصوص شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی گفت:

در لیگ برتر رقیبانی مثل سپاهان، استقلال، پدیده و تراکتورسازی را داریم که واقعا تیم‌های خوبی هستند و در جام حذفی هم رقیبان پرقدرتی داریم. نمی‌توان چیزی را صددرصد پیش بینی کرد ولی پرسپولیس پتانسیل قهرمانی در هر دو جام را دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۷۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس 

آفتاب‌‌نیوز :

ژوزه مورایس روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی قرار است برای پنجمین بار در دو سال اخیر به عنوان سرمربی سپاهان برابر پرسپولیس قرار بگیرد و این در حالی است که ژوزه مورایس تاکنون ۲ پیروزی مقابل پرسپولیس به دست آورده که هر دو در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بوده و البته یک شکست در جام حذفی و یک مساوی در لیگ برتر هم برابر پرسپولیس در کارنامه او ثبت شده است. 

فصل گذشته مورایس در جام حذفی ۴-۲ مغلوب پرسپولیس شد، اما در لیگ برتر یک مساوی مقابل این تیم به دست آورد و یک پیروزی هم در کارنامه‌اش ثبت شد. امسال هم مورایس بازی رفت را از یحیی گل‌محمدی برد و حالا باید مقابل دستیار سابق او قرار بگیرد. خیلی‌ها عقیده دارند این آخرین فرصت مورایس و سپاهان برای حفظ شانس قهرمانی در لیگ برتر است و اگر آن‌ها نتوانند پیروز شوند بعد از این بازی باید تمام توان و تمرکز خود را روی جام حذفی بگذارند.

جایی که خبری از پرسپولیس و استقلال نیست و تیم‌هایی، چون سپاهان، تراکتور و ملوان از شانس خوبی برای قهرمانی برخوردار هستند. کارنامه مورایس مقابل پرسپولیس در مجموع قابل قبول است، اما تقابل با این پرسپولیس، مقداری متفاوت‌تر از ۴ دیدار گذشته است چرا که سبک و سیاق یحیی گل‌محمدی و اوسمار دقیقاً همان عاملی است که می‌تواند تفکرات تاکتیکی این مرد پرتغالی را در برابر سرمربی برزیلی پرسپولیس خراب کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس 
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • بازگشت اوسمار به جاده خوشبختی یا پایان یک رؤیا؟
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • بازخوانی کارنامه 8 تیم برتر جام حذفی؛ 3 قهرمان در کنار 5 مدعی
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید