Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ وهنر خبرگزاری تقریب، محمدحسن زورق درباره تازه‌ترین تالیف خود اظهار داشت: کتاب «امامت و جهان امروز» عنوان اثری است که به تازگی برای انتشار در اختیار ناشر قرار گرفته است.

وی در ادامه با بیان اینکه این اثر شامل فصل‌هایی است و مجموعا۴۷۳ صفحه خواهد بود، ابراز داشت: انسان و نهاد نبوت در تاریخ، راهبردهای حضرت رسول(ص) که در این بخش دو محوریت تثبیت قرآن در تاریخ و تاسیس جامعه جهانی تراز قرآن مدنظر قرار دارد، در این بخش مطالبی پیرامون خاتمیت و اینکه چرا دین اسلام آخرین دین الهی شناخته می‌شود مطرح است؛ بخشی از کتاب هم درباره شخصیت و شاخص بودن حضرت زهرا(س) و نقش ایشان در نهایدنه ساختن امامت پس از پیامبر(ص) در تاریخ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زورق با بیان اینکه فصول دیگر به مباحثی چون ویژگی‌های امامت و حقوق امام و امت، روابط این دو در مقابل یکدیگر آمده توضیح داد: در این اثر به نقش امامان پرداخته شده، فصل ششم به بیداری اسلامی و جهان امروز اشاره دارد. اینکه فرآیند بیداری اسلامی چیست؟ و...

این محقق در بخش دیگری از سخنانش فصول پایانی را در ادامه مبحث بیداری اسلامی درباره انقلاب اسلامی و مقاومت ۴۰ ساله این انقلاب دانست و خاطر نشان کرد: نتایج ۴۰ سال مقاومت انقلاب اسلامی و تاثیرات انقلاب در جهان به عنوان طلیعه و بارقه‌ای که در آینده تاریخ منعکس خواهد شد بیان شده، در این بخش مجموعه اتفاقاتی که طی این ۴۰ سال علیه انقلاب اسلامی صورت گرفته در فصل هشتم آمده است.

وی افزود: شکست حرکت‌های تجزیه طلبانه، شکست عراق در جنگ تحمیلی هشت ساله، شکست حرکت‌های تروریستی و افراطی مذهبی، متلاشی شدن نظام جهانی دو قطبی و... از جمله موارد مندرج این کتاب است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۷۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فراخوان سومین جشنواره ملی و بین‌المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی با محور‌های نقش روحانیت به ویژه امامین انقلاب، مراجع تقلید، ائمه جمعه و جماعت، علمای جهان اسلام و نقش حوزه‌های علمیه در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی منتشر شد.
این جشنواره در بخش‌های تألیف و ترجمه کتاب، تحقیق و پژوهش، فیلم‌نامه، چند رسانه‌ای و فیلم و عکس برگزار و مهلت ارسال آثار تا بیستم تیر ۱۴۰۳ اعلام شد.
علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه استانی جشنواره به آدرس: خرم‌آباد، خیابان اندیشه، کوچه اندیشمند نهم جنب ترمینال برون استانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان و پیام رسان ایتا به شماره 
۰۹۱۰۴۶۵۸۸۶۸ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • موضع تازه و متفاوت یک روزنامه درباره گشت ارشاد
  • کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • تحقق سند تحول آموزش و پرورش جدی گرفته شود
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • عملیات وعده صادق نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان