Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-08@02:27:21 GMT

توافق اولیه نساجی با مهاجم ازبکستانی

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۰۸۳۲۵

به گزارش پارس نیوز، 

مجید جلالی سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی که قصد تقویت تیمش را داشت ۲ بازیکن خارجی جذب کرد، ولی به نظر می‌رسد یک بازیکن دیگر هم در آستانه پیوستن به این تیم قرار دارد.

باشگاه نساجی مذاکراتی را با یک مهاجم ازبکستانی داشته و توافق اولیه برای عقد این قرارداد صورت گرفته است و احتمالا وی تا پایان هفته شاگرد جلالی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که این بازیکن آزاد بوده و به عنوان سهمیه فیفا قرار است به نساجی بپیوندد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مجید جلالی فوتبال فیفا فوتبال فیفا نساجی پارس توافق ازبکستانی پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۸۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورونوف سریعترین بازیکن پرسپولیس!

آفتاب‌‌نیوز :

تیم پرسپولیس در حالی موفق به شکست نساجی و کسب سه امتیاز مهم شد که در نیمه دوم و با اخراج سروش رفیعی و دریافت گل تساوی، امید هواداران این تیم برای زدن گل پیروزی کاهش یافته بود.

با این حال در یک صحنه پاس سینا اسدبیگی به عمق دفاع نساجی، با فرار زیبای اوستون اورونوف همراه شد. در این صحنه و زمان ارسال پاس، اورونوف حدود دو متر از مدافع نساجی عقب بود، اما با یک استارت سریع خود را به توپ رساند.

جالب اینکه باوجود عقب بودن اورونوف، او علاوه بر اینکه به توپ رسید، چند متری هم از مدافع راست نساجی جلو افتاد تا در موقعیت مطلوب تک به تک دروازه یوآن پولی را باز کند.

اورونوف در این مدت چهره یک بازیکن سریع و تکنیکی را از خود نشان داده، اما در عین حال قدرت ضربه بسیار خوبی هم دارد و این را در دو گلی که به ثمر رسانده، ثابت کرده است.

البته اورونوف در این بازی دو موقعیت دیگر هم داشت و شاید اگر دقت می‌کرد، میتوانست تعداد گل‌های خود را به سه و چهار نیز افزایش دهد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • تاثیر عجیب سلمانی روی برد و شاید قهرمانی
  • گلزن ۲۰ ساله مهاجم اول میلان در فصل بعد می‌شود؟
  • اورونوف سریعترین بازیکن پرسپولیس!
  • اقدام پرسپولیس برای توافق با این ستاره
  • مهاجم مغضوب لیورپولی‌ها در بارسلونا! (عکس)
  • پوستر پرسپولیس با یک بازیکن غیرمنتظره
  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد