Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@14:36:11 GMT

حسین انتظامی: سینمای ما رو به تعالی است

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۰۸۳۴۸

حسین انتظامی: سینمای ما رو به تعالی است

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ رئیس سازمان سینمایی فجر درباره ویژگی  سی و هفتمین جشنواره فیلم جشنواره امسال گفت: خوشبختانه امسال نسبت به گذشته به مضامین جامع‌تری در فیلم‌ها پرداخته شده است و این نشان دهنده یک کار پویا است زیرا ما معتقدیم سینمای ما رو به تعالی است و طبعا هم باید در چنین مسیری باشدد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مضامین و کیفیت آثار نسبت به سال گذشته ارتقا پیدا کرده و این موضوع نشان می‌دهد سینماگران و هنرمندان ما مسیر ارتقای کیفیت آثار را در سینما دنبال کرده‌اند.

حسین انتظامی درباره اهمیت شفاف‌سازی در سینما گفت: شفافیت آن است که ضوابط ما در همه حیطه‌ها روشن باشد و این موضوع را باید ادامه دهیم و طبیعتا جای کار زیادی دارد. باید همه آئین نامه‌ها، ضوابط و بسته های حمایتی‌مان را منتشر کنیم ودر مقابل پاسخگو باشیم، زیرا وجه دیگر شفافیت این است که بازخورد بگیریم و رفتار خودمان را هم اصلاح کنیم.

رئیس سازمان سینمایی درباره نگاه شفاف سازی به حوزه سینما گفت: شفاف‌سازی یکی از رویکردهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و مسیری است که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آقای صالحی دنبال می‌کند که بخشی از آنها مثل شفاف‌سازی جنبه رویکردی دارد بنابراین همه بخش‌های وزارتخانه در قالب یک تکلیف و رفتار سازمانی آن را دنبال می‌کنند‌؛ این شفاف‌سازی در همه وجوه است و فقط در بحث میزان حمایت ها نیست.

او ادامه داد: شفافیت آن است که ضوابط ما در همه حیطه‌ها روشن باشد و این موضوع را باید ادامه دهیم و طبیعتا جای کار زیادی دارد. باید همه آئین‌نامه‌ها، ضوابط و بسته‌های حمایتی‌مان را منتشر کنیم و در مقابل پاسخگو باشیم زیرا وجه دیگر شفافیت این است که بازخورد بگیریم و رفتار خودمان را هم اصلاح کنیم. این موضوع یک امر دو طرفه نیز هست یعنی همچنان که معتقدیم بخش‌های دولتی باید شفاف عمل کنند بخش مولد هم باید این مسیر را دنبال کنند در غیر این صورت این مسیر هماهنگ نیست.

 

خبرنگار: مژگان رسولی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر حسین انتظامی سینماگران رئیس سازمان سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۸۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران بازوان توانمند جامعه‌

نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی در پیامی به مناسبت روز کارگر تأکید کردند: کارگران ستون تحقق اقتصاد مقاومتی و بازوان توانمند جامعه در ساختن ایران هستند.

در قسمتی از پیام نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی آمده است:
هفته کار و کارگر و به طور خاص یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر، سالروز پاسداشت مقام قشر زحمتکشی است که از آنها به عنوان عمود خیمه تولید ملی، ستون تحقق اقتصاد مقاومتی، شالودۀ ساختن ایران قوی و نیز بازوان توانمند جامعه در به دست آوردن تعالی و شکوفایی یاد می‌شود.

اسم گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با اسم «جهش تولید با مشارکت مردم» نقش و جایگاه کارگران را بیش از پیش در توسعه همه جانبه کشور نمایان می‌کند و در حقیقت این مهم زمانی به مرحله عمل و تحقق درمی‌آید که جامعه بزرگ و پرتلاش کارگری با حمایت همه جانبه دولت و مردم برای پیشرفت و تعالی کشور کمر همت ببندند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • کارگران بازوان توانمند جامعه‌
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • اتاق‌های بازرگانی برای شبکه‌سازی به دنبال گسترش ارتباطات باشند
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است