Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@08:14:39 GMT

پیشرفت پروژه پل قدس اردبیل امسال به ۵۵ درصد می‌رسد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۰۸۳۸۵

پیشرفت پروژه پل قدس اردبیل امسال به ۵۵ درصد می‌رسد

به گزارش خبرنگار مهر، حمید لطف‌اللهیان پیش از ظهر یکشنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری اردبیل تصریح کرد: پروژه پل قدس از سه فاز عمرانی برخوردار بوده که فاز اول آن در سال ۹۶ افتتاح شد و با تمهیدات موجود فاز دیگر آن نیز در اوایل سال ۹۸ به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: در صورت رسیدن پیشرفت فیزیکی پروژه پل قدس به ۸۵ درصد طرح مذکور قابل بهره‌برداری خواهد بود و امیدواریم با افزایش سرعت این طرح عمرانی، علی‌رغم قرارگیری در مشکلات اقتصادی در این راستا به مطالبه مهم شهروندان پاسخ دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار اردبیل سرعت پیشرفت پروژه‌های شهری در اردبیل را مناسب ارزیابی کرد و یادآور شد: برای رسیدن به سرعت پیشرفت فیزیکی ایده‌آل در اجرای پروژه‌ها نیازمند انجام کار شبانه روزی هستیم که با توجه به منابع محدود مالی فعلا این امکان مقدور نیست.

لطف‌اللهیان ادامه داد: با وجود محدودیت در منابع ملبی و به دلیل اهمیت پروژه پل قدس تا کنون طرح مذکور متوقف نشده و با سرعت مناسب در حال اجرا است.

لطف‌اللهیان یادآور شد: با افتتاح فاز دوم پل قدس در اوایل سال ۹۸ قسمت دیگری از این پل برای همشهریان قابل استفاده خواهد بود تا بار ترافیکی منطقه نسبت به گذشته کاهش یابد.

کد خبر 4531888

منبع: مهر

کلیدواژه: پل قدس اردبیل حمید لطف اللهیان شهرداری اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۸۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از ادامه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: قرارداد این پروژه که شامل اجرا و حفاری شمع و فونداسیون سرشمع، ستون و عرشه است، تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مشخصات کلی پروژه احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) اظهار کرد: قرارداد این پروژه با عنوان پروژه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) به سمت خیابان شریف واقع در محدوده مناطق ۸ و ۱۱ شهرداری اصفهان بسته شده است.

وی افزود: از تأثیرات شاخص این پروژه می‌توان به کاهش ترافیک روی پل امام خمینی (ره) و سهولت دسترسی به خیابان‌های شریف و درخشان اشاره کرد.

کد خبر 748630

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • هلی کوپتر ایرباس رکورد سرعت را شکست
  • نانوحباب‌های مغناطیسی در کامپیوتر‌ها قابل استفاده می‌شوند
  • نانوحباب‌های مغناطیسی در کامپیوترها قابل استفاده می‌شوند