Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین کافه کارآفرینی استان یزد در مراسمی با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در یزد افتتاح شد. ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، میرهادی قره سید رومیانی در آئین افتتاح اولین کافه کارآفرینی در یزد، اظهار داشت: در این نوع کافه‌ها به دنبال یک فضای بسیار صمیمی و ساده هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه کافه کارآفرینی به عنوان اتاق فکری کاملا قوی برای دولت است افزود: با همدلی و توجهی که در بین مردم یزد دیده‌ام، شما می‌توانید الگویی برای سایر استان‌ها باشید و جایگاه خود را در حوزه‌های داخلی و بین‌المللی تثبیت کنید.

وی با تاکید بر اینکه اگر این فکرهای خلاق همیشه همراه با تصمیمات دولتی باشد، شاهد نتایج بسیار موفقی در کشور خواهیم بود خاطرنشان کرد: افراد علاقمند به این حوزه باید علم را از دانشگاه و تجربه را از دوستان کارآفرین کسب کنند و آنگاه با یک مدیریت درست، زمینه ایجاد ایده و فکرهای خلاق و نوآور فراهم می‌شود.  

قره سید رومیانی با تاکید بر ضرورت توجه به کارآفرینان و تقویت فعالیت‌های تولیدی و کارآفرینی خاطرنشان کرد: این موضوع باید با حمایت ویژه همه مسئلوان انجام شود.

1500 میلیارد تومان پروژه در دهه فجر در استان البرز به بهره‌برداری می‌رسدخراسان جنوبی| 392 پروژه دهه فجر در بشرویه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شودشب شعر اساتید و دانشجویان زبان فارسی در آستانه به مناسبت دهه فجر

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، نخستین کافه کارآفرینی با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها، مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از کارآفرینان و نخبگان استان یزد افتتاح شد.

انتهای پیام/ش

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۸۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غریب‌آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه از آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی خبر داد و ‌گفت که همزمان؛ برخی اتباع ایرانی زندانی در پاکستان نیز در آستانه آزادی هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، ‌کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان، 28 ‌تبعه پاکستان که به جرم ورود غیرقانونی و صید غیرمجاز در زندان به سر می‌بردند، با استفاده از رأفت اسلامی و با تعلیق بخشی از مجازات حبس آنان، آزاد و به کشور خود بازگردانده می‌شوند. 

وی افزود: در چارچوب توافقات به عمل آمده با پاکستان، برخی اتباع ایرانی زندانی در این کشور نیز آزاد خواهند شد و این فرایند میان دو کشور تا تعیین تکلیف تمامی افراد بازداشتی در ایران و پاکستان، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • انتصابات جدید در حزب اعتدال و توسعه
  • انتصابات جدید در حزب اعتدال و توسعه با امضای نوبخت+ جزئیات
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • واکنش معاون دومای روسیه به چراغ سبز لندن به شلیک موشک‌های انگلیسی
  • تقدیر معاون استاندار زنجان از گروه‌های جهادی
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • غریب‌آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر