Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارایرنا، این همایش روز یکشنبه به منظور تبیین نقش زنان در پیروزی انقلاب و با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع زرینه برگزار شد.
امام جمعه زرینه در این همایش با بیان اینکه در جامعه روستایی، زنان نقش مستقیم در اقتصاد و اداره امور خانواده دارند، افزود: مشارکت های سیاسی و اجتماعی زنان باعث افزایش اعتماد به نفس در بین آنان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماموستا عبدالصمد یارمحمدی اظهار داشت: بعد از انقلاب اسلامی، زنان با دست یابی به هویت خود و اجازه حضور در جامعه، مشارکت بیشتری در رویدادهای سیاسی پیدا کرده و توانستند در انتخابات با کاندیداهای مرد رقابت کنند.
ماموستا یارمحمدی بر قداست زن در دین اسلام و لزوم احترام به آنان تاکید کرد و گفت: با ظهور و گسترش اسلام زنده به گور کردن دختران کنار گذاشته شد و این نشان از ارزش والای زن در دین اسلام دارد.
مشاور امور بانوان فرماندار دیواندره هم در این مراسم گفت: فقر زنان در جامعه ما فقط مربوط به درآمد نیست بلکه فقر قدرت اعتماد به نفس، خودباوری و پذیرش مسائل اجتماعی است.
توران فتحی افزود: توان افزایی و مهارت افزایی زنان روستایی و حواشی شهر باید در دستور کار بخشداران محترم و دستگاه های اجرایی قرار بگیرد.
وی به فشار اقتصادی دشمنان بر کشورمان اشاره کرد و اظهار داشت: زنان نقش مهمی در بحث مدیریت اقتصاد خانواده دارند و با خرید کالاهای داخلی می توانند فرصت کار و اشتغال را در جامعه فراهم کنند.
در این مراسم از زنان کارآفرین و فعال در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی شهر زرینه تقدیر شد.
شهر زرینه در 25 کیلومتری دیواندره و در مسیر جاده این شهر به سقز واقع شده است.
7353 / 3034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها اعتماد به نفس انقلاب جامعه درآمد دستگاه های اجرایی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۸۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ مسئول بسیج جامعه زنان گیلان گفت: دوره جامع کنشگر - کارشناس جمعیت با عنوان «خاکریز امنیت ۸» با حضور ۲۲۰ نفر از بانوان توانمنداستان گیلان برگزار شد.

طاهره عاشوریان با اشاره به اهمیت موضوع جمعیت در گیلان به عنوان استانی که درگیر پیری جمعیت است، افزود: دوره جامعه کنشگر_ کارشناس جمعیت با حضور خواهران فعال حوزه تخصصی جمعیت و خانواده در استان برگزار شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان گفت: دراین دوره ابعاد علمی، فرهنگی، اجتماعی، پزشکی، دینی، تربیتی، روانشناختی، اقتصادی، امنیتی، سیاسی و راهکار‌های حوزه جمعیت بررسی شد.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌ها و دغدغه‌های مهم در حوزه جمعیت، توجه جدی و برنامه ریزی دقیق و نهادینه کردن درجامعه است، افزود: مقوله جمعیت از مباحث مهم اجتماعی و اقتصادی در جامعه است و کنشگران این حوزه باید برای تبیین مسئله جمعیت فعالانه ورود کرد و با آگاهی بخشی عمومی در این حوزه اهتمام جدی داشته باشند.

به گفته عاشوریان سازمان بسیج جامعه زنان گیلان دوره تربیت جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت با حضور اساتید شورای راهبردی حوزه علمیه قم و تهران برگزار شده است، افزود: این دوره با همکاری اداره کل خانواده و جمعیت استانداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی و جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب گیلان با حضور ۲۲۰ نفر از خواهران علاقه‌مند و توانمند برگزار شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • نقش زنان در معنابخشی به زندگی خانوادگی و اجتماعی
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان
  • حجاب، مسیر مصلحت جامعه
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
  • اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • کارگران نقش مهمی در استقلال اقتصادی کشور دارند
  • بازگشت ۳۰۰۰ واحد تعطیل به تولید/ ۱.۲ میلیون نفر بیمه شدند