Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: امسال حدود ۱۲۰۰ نفر از دانشجویان به اردوی راهیان نور دانشجویی اعزام می‌شوند و از مناطق عملیاتی دوکوهه، فتح‌المبین، هویزه، طلاییه، فکه، اروندکنار بازدید خواهند کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه هماهنگی قرارگاه راهیان نور دانشجویی استان با حضور معین الدین اسدی، معاون اجرایی سپاه حضرت عباس (ع) استان، روسای دانشگاه اردبیل و مسئول بسیج دانشجویی استان در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عزیز حبیبی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی و فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور دانشجویی استان اردبیل با بیان اینکه راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی است، گفت: برنامه ریزی برای حضور دانشجویان در اردو‌های راهیان نور انجام شده و دانشجویان از نیمه دوم اسفند ماه عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور خواهند شد.

حجت‌الاسلام عبدالله حسنی، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل نیز بهترین راه برای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت را راهیان نور دانست و گفت: راهیان نور به خودی خود یک کلاس بزرگ تربیتی است.

وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، امسال بهترین برنامه‌های معنوی و فرهنگی در راهیان نور برای دانشجویان اجرا خواهد شد.

معین الدین اسدی، معاون اجرایی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز راهیان نور را یک سرمایه گذاری بزرگ فرهنگی عنوان کرد و گفت: سوابق راهیان نور دانشجویی استان طی سنوات گذشته درخشان بوده و استان اردبیل همیشه جزو ۳ استان در سطح کشو مرح بود.

وی با بیان اینکه راهیان نور علاوه بر رویکرد فرهنگی از رویکرد علمی نیز رخوردار است، گفت: در همین راستا دانشجویان از سد کرخه و بیمارستان صحرایی نیز بازدید می‌کنند.

پرویز پرزور مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل نیز با بیان اینکه امسال حدود هزار و ۲۰۰ نفر از دانشجویان در راهیان نور دانشجویی اعزام خوهند شد، گفت: دانشجویان در مدت زمان برگزاری این اردو، از مناطق عملیاتی مختلف، چون دوکوهه، فتح المبین، هویزه، طلاییه، فکه، اروند کنار در جنوب کشور بازدید خواهند داشت.

وی راهیان نور را یک پروژه همه جانبه دانست و گفت: با توجه به رابطه تعاملی موجود میان بسیج و دانشگاه‌های استان، این پروژه فرهنگی به نحو احسن برگزار خواهد شد.
در ادامه این جلسه روسای دانشگاه‌های استان به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اعزام 1200 دانشجو به راهیان نور بسیج دانشجویی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۸۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر

اردوی جهادی ۲ روزه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهار بیشه به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاریس دانشجو، اردوی جهادی ۲ روزه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهار بیشه به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

این اردو در حاشیه شهر گچساران (چهاربیشه) با عنوان پویش لبخند اردوی جهادی خود را به مدت دو روز برگزارشد.

گفتنی این اردو در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، آموزشی، بهداشتی و درمان، مشاوره، دامپزشکی، مسائل روزسیاسی، جهاد تبیین ارائه خدمت شد.

دیگر خبرها

  • بازداشت بیش از ۲۳۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در آمریکا
  • تحصیل رایگان دانشجوی معترض آمریکایی در ایران + اسامی دانشگاه‌ها
  • تحصیل رایگان دانشجوی اخراجی آمریکایی در ایران؛ کدام دانشگاه‌ها صف کشیدند؟
  • تحصیل رایگان دانشجوی معترض آمریکایی در ایران؛ این دانشگاه‌ها اعلام آمادگی کردند/ اسامی
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران
  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر
  • گسترش دامنه اعتراضات دانشجویی در استرالیا
  • واکنش بایدن به خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی
  • بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجوی آمریکایی در ۲ هفته/ حمایت‌ها از طرف جامعه دانشگاهی ایران ادامه دارد +تصاویر
  • حمایت دانشگاه از غزه/ ۱۸ دانشجوی دیگر در آمریکا بازداشت شدند