Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیئت تیراندازی استان قم گفت: تیم‌های تیراندازی قم باوجود مشکلات مالی در لیگ برتر حضور می‌یابند و نبود حامی مالی مانع از حضور این تیم‌ها در لیگ برتر نشده است. ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

محمدجواد متقیان نژاد در گفتگو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار داشت: تیم‌های تیراندازی مردان و زنان قم امسال در لیگ برتر کشور حضور داشتند که تیم تیراندازی مردان قم در رده چهارم جدول لیگ قرار گرفت و تیم بانوان نیز در میانه جدول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بخش بانوان برای اولین بار در لیگ برتر تیراندازی شرکت داشتیم اما تیم مردان قم سال گذشته در لیگ برتر حضور داشت که پس از انصراف حامی مالی آن، حضور تیم در فصل اخیر قطعی نبود بااین‌حال توانستیم این تیم را امسال نیز در لیگ شرکت دهیم.

متقیان نژاد مشکلات مالی رشته تیراندازی را مورد توجه قرار داد و گفت: مشکل اصلی تیم‌های تیراندازی استان قم نبود منابع مالی است به‌طوری‌که حضور در هر دوره مسابقات حداقل هزینه‌هایی دارد که پرداخت آن از منابع محدود هیئت تیراندازی مقدور نیست بااین‌وجود امسال اجازه ندادیم این مشکلات سبب دوری جوانان تیرانداز قمی در لیگ شود.

ناکامی والیبال بانوان قم در مسابقات قهرمانی  باشگاه‌های کشور350میلیون تومان به نماینده فوتسال قم در لیگ برتر کمک مالی می‌شودنماینده قم به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال راه یافت

دبیر هیئت تیراندازی استان قم تأکید کرد: افزایش نرخ ارز سبب افزایش شدید قیمت سلاح و ساچمه شده است و این موضوع برای تیراندازانی که قصد فعالیت حرفه‌ای و جدی دارند مشکل‌آفرین شده است.

وی عنوان کرد: تیراندازان حرفه‌ای باید هرچند ماه یک‌بار تفنگ خود را تعویض کنند و علاوه بر این برای تمرین خود در طول هفته نیاز به ساچمه دارند که باید هزینه آن را بپردازند و در این شرایط، پرداخت مخارج این رشته دشوار شده است.

انتهای پیام/ ز

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۸۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد

ایسنا/هرمزگان مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به افتتاح ۸۰۰ کلاس درس در سال گذشته گفت: در سال تحصیلی آینده و در ماه‌های آینده بسته‌های جدید توسعه فضاهای آموزشی در استان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که‌ موجب ارتقای سرانه فعلی فضای آموزشی می‌شود.

‌محمد قویدل ‌۱۰ اردیبهشت ماه به مناسبت هفته معلم در جمع خبرنگاران با گرامیداشت این هفته اظهار کرد: در این هفته پیش‌بینی شده که بالغ بر ۳۷۰۰ برنامه در سطح مدارس، مناطق و استان برگزار کنیم که مهم‌ترین برنامه زنگ سپاس معلم خواهد بود.

وی افزود: این برنامه روز ۱۱ اردیبهشت در سراسر استان در همه مدارس با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود، حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی نیز جزو دیگر برنامه‌های این هفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: حضور معلمان نمونه استانی در برنامه ملی و اجرای چند برنامه متنوع برای فرهنگیان در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی دیگر برنامه‌های هفته معلم استان هرمزگان است.

وی با اشاره به اینکه سرانه فضای آموزشی استان بر اساس متوسط استانی در حال حاضر ۵.۲ متر مربع است، تصریح کرد: در بهمن و اسفندماه سال گذشته ۸۰۰ کلاس درس را مورد بهره برداری قرار دادیم که سبب شد سرانه شهرستانی نیز به میزان استانی برسد.

قویدل گفت: در سال تحصیلی آینده و در ماه‌های آینده نیز بسته‌های جدید توسعه فضاهای آموزشی در استان پیش‌بینی شده که‌ این عدد و سرانه آموزشی ارتقا خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طرح مشکلات بانکی خراسان شمالی در هیئت دولت
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • موافقت باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس با سقف هزینه؛ منچسترسیتی و منچستریونایتد مخالف!
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • بازار اصفهان نباید در معرض تهدید باشد/ موزه فرهنگ و تاریخ نصف جهان برای دنیا جذاب است