Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کرمانشاه گفت: هفتمین نمایشگاه کشاورزی با محوریت تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی در کرمانشاه برپا می‌شود. ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

رضا سلیم ساسانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: هفتمین نمایشگاه ماشین‌آلات، ادوات کشاورزی و سیستمهای آبیاری همزمان با نمایشگاه صنعت دام و طیور و صنایع وابسته از 14تا 17بهمن ماه برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: حمایت از تولیدات داخلی، معرفی توانمندیها و پیشرفتهای کشور در حوزه کشاورزی، اشتغال و کارآفرینی، تشویق و ترغیب تولیدکنندگان برای رقابت سالم و هدفمند در عرصه صنعت کشاورزی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

چهاردهمین نمایشگاه کشاورزی و کشت گلخانه‌ای در مشهد برگزار می‌شودنمایشگاه کشاورزی، دام و طیور و صنایع وابسته در نمایشگاه اردبیل گشایش یافتبرگزاری بزرگترین نمایشگاه کشاورزی و غذایی خاورمیانه در ایران

سلیم‌ساسانی گفت: این نمایشگاه با حضور شرکتهایی از استانهای کرمانشاه، تهران، گلستان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و همدان در محل نمایشگاههای دائمی استان کرمانشاه برپا می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کرمانشاه عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه از ساعت 15 تا 20 به محل دائمی نمایشگاهها واقع در بوستان شاهد مراجعه کنند.

انتهای پیام/ ت

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۹۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با آفت سن غلات در مزارع

کیومرث اکبری، مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه یک سن مادر در هر مترمربع می‌تواند ۸۰ کیلو کاهش تولید در واحد سطح را ایجاد کند، گفت : گندم‌ها با ۲ درصد سن‌زدگی خاصیت نانوایی خود را از دست خواهند داد.

وی ادامه داد: از آنجایی که در مواقع بارندگی امکان سمپاشی و محلول پاشی وجود ندارد و همواره منجر به تأخیر می‌شود، بنابراین تا قبل از تبدیل آفت سن به پوره باید مبارزه به موقع صورت بگیرد.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: طبق پیش‌بینی‌های جهانی از حدود ۲۰ اردیبهشت‌ماه به بعد هوا بین ۲ تا سه درجه گرم‌تر از وضعیت معمول می‌شود و مراحل پورگی آفت که سبب سن‌زدگی می‌شود سریع‌تر طی می‌شود، لذا زمان واکنش برای برخی از مناطق از دست خواهد رفت.

وی از کشاورزان درخواست کرد؛ به محض اینکه کارشناسان جهاد کشاورزی اعلام کردند بلافاصله نسبت به مبارزه اقدام کنند هرگونه تأخیر در انجام مبارزه سبب سن‌زدگی و خسارت به گندم می‌شود.

اکبری تصریح کرد: سطح زیر کشت گندم آبی و دیم است، اظهارداشت: مبارزه با سن غلات در سطح استان در سطح زیر کشت کندم دیم و آبی از بهمن‌ماه سال گذشته با دستورالعمل مبارزه جدی آغاز شده و تا به‌امروز به خوبی جلوی خسارت این آفت کلیدی و اصلی گندم گرفته شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • مبارزه با آفت سن غلات در مزارع
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان فنی و حرفه‌ای
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان کرمانشاه