Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

به گزارش نبض بازار  روح الله حضرت پور عضو کمیسیون قضایی و حقوقی با اشاره به گزارش نظارتی دیوان محاسبات کل کشور از بودجه سال ۹۶، گفت: طبق گزارش تفریغ بودجه سال ۹۶ دیوان محاسبات که تقدیم مجلس شد و رئیس دیوان خلاصه‌ای از آن را قرائت کرد، تخلف آشکار بانک سپه مشخص شده است.

به گزارش خانه ملت، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس توضیح داد: در عملکرد بانک سپه، بانک دولتی که نیرو‌های مسلح حقوق خود را از این بانک می‌گیرند، تخلف آشکار گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ارومیه در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به تخلف آشکار بانک سپه، اظهار داشت: این بانک برای یک شرکت ۱۷۷ فقره ضمانت نامه به مبلغ هزار و ۲۶۴ میلیارد تومان صادر کرده است، متاسفانه این ضمانت نامه‌ها بدون انعقاد قرارداد رسمی بوده در واقع این قرارداد فرمالیته است.

وی افزود: از سوی دیگر طبق قانون بانکداری باید ۱۰ درصد ضمانت نامه مبلغی نقد دریافت می‌شد که بانک تنها ۸ درصد پول گرفته است، این موارد را در قالب نامه و شکایت به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ارسال کرده ایم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: نبض بازار بانک سپه نیروهای مسلح تخلف ضمانتنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۹۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم / بانک مرکزی برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد

به گزارش صدای ایران از تسنیم،رئیس مجلس در نشست بررسی مسائل ارزی گفت:نباید به ارائه گزارش اکتفا کرد، زیرا در نشست قبلی به اندازه کافی گزارش ارائه شد و دوستان دولت باید به طور روشن و شفاف رویکرد رو به جلو برای مدیریت بازار ارز ارائه کنند. ما دنبال تکرار جلسات نیستیم و جلسه سومی وجود ندارد.

همه اختیار‌های موجود در قانون دائمی را به رئیس بانک مرکزی دادیم و هر چه ایشان در جلسه سران قوا بیان کردند قبول کردیم، اما شرایط کنونی نشان می‌دهد که هم رویکرد اقتصادی و هم رویکرد مدیریتی در موضوع ارز دچار اشکال است.

به طور روشن و مشخص امروزه در سیاست‌های ارزی از نگاه اقتصادی دچار مشکل هستیم و طرح جامعی برای رویکرد اقتصادی در ارز وجود ندارد.

ما رویکرد اقتصادی مان در حوزه مدیریتی را اعلام کردیم و تا روز یکشنبه برای دریافت برنامه دولت منتظر می‌مانیم، اما اگر برنامه و سیاست ارزی دولت ارائه نشود، مجلس جلسه خواهد گذاشت و طرح خود را ارائه می‌کند.

دیگر خبرها

  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس | قطر و مصر هم ضمانت کردند؛ پایان جنگ نزدیک است؟
  • قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم / بانک مرکزی برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • انعقاد تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی