Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: دوره سرپرستی حمید بنی تمیم در فدراسیون کشتی ٦ ماهه است و تا ١٥ اردیبهشت ماه می تواند ادامه پیدا کند. ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱ ورزشی کشتی و وزنه برداری رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

شاهرخ شهنازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص اینکه فردا (١٥بهمن) سه ماه از حکم سرپرستی بنی تمیم در فدراسیون کشتی خواهد گذشت و آیا برای ادامه فعالیت او نیاز به صدور حکم سه ماهه مجدد است، اظهار داشت: علی الظاهر و با استناد به اساسنامه، حکم سرپرست فدراسیون کشتی ٦ ماهه است و او تا ١٥ اردیبهشت می‌تواند سرپرست فدراسیون باشد، البته این الزاما به این معنا نیست که انتخابات این فدراسیون تا ١٥ اردیبهشت برگزار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اساسنامه فدراسیون‌ها اصلا ربطی به کمیته بین المللی المپیک ندارد و باید به تصویب نهاد داخلی و فدراسیون بین المللی آن رشته برسد، IOC صرفا زمانی به اساسنامه فدراسیون ها ورود می کند که در این زمینه ابهام یا اعتراضی وجود داشته باشد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک درخصوص شائبه حمایت کمیته ملی المپیک از کاندیدای احتمالی خاص، تاکید کرد: با توجه به اینکه خانواده کشتی خواستار این است که فردی از اهالی کشتی ریاست فدراسیون را برعهده بگیرد، کمیته ملی المپیک هم به نظر آنها احترام خواهد گذاشت اما ما از قهرمان خاصی حمایت نخواهیم کرد.

 سرپرستی بنی‌تمیم تا ١٥ اردیبهشت به صورت خودکار تمدید می‌شود

 

انتهای پیام/

R1015135/P1015135/S27,3,29,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شاهرخ شهنازی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شاهرخ شهنازی شاهرخ شهنازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشعل المپیک پاریس فردا با استقبال 150 هزار نفر وارد بندر مارسی می‌شود

مشعل المپیک پاریس فردا وارد بندر مارسی خواهد شد.

به گزارش فارس، مشعل المپیک پاریس قرار است روز چهارشنبه مقابل جمعیتی بالغ بر 150 هزار نفر در بندر مارسی وارد فرانسه شود. این مشعل 12 هزار کیلومتر را با کشتی طی کرده و فردا وارد مسیر خشکی و بندر مارسی خواهد شد.

تونی استانگوئه رئیس کمیته سازماندهی بازی‌های المپیک در این باره گفت: این چیزی است که ما برای مدت طولانی منتظرش بودیم. صد سال پس از آخرین میزبانی، مشعل به خانه برمی‌گردد.

بیش از هزار قایق دیگر کشتی حمل مشعل را همراهی خواهند کرد. آتش‌بازی و موسیقی هم قرار است در حین انتقال مشعل انجام شود. این مراسم به طور زنده پخش خواهد شد.

بیش از 6 هزار نیروی امنیتی مراسم را پوشش خواهند داد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دیدار مناف هاشمی با دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا
  • مشعل المپیک پاریس فردا با استقبال 150 هزار نفر وارد بندر مارسی می‌شود
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • سرلک در جست‌وجوی آخرین سهمیه کشتی ایران
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • دیوید تیلور از کشتی خداحافظی می‌کند؟
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • محمدی: سرلک قابلیت کسب سهمیه المپیک را دارد
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت