Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار خوانسار با تاکید بر اینکه برای حفظ استقلال آزادی جمهوری اسلامی باید تلاش شود، گفت: آزادی باید در چارچوب اسلامی باشد نه آن آزادی که غرب می‌خواهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوانسار، «منصور کمالی» در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در آموزشگاه 17 شهریور خوانسار ضمن گرامی داشتن یاد امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و تحسین شور و هیجان دانش آموزان گفت:  جهان انقلاب اسلامی ایران  را با نام امام خمینی شناخته است و وظیفه نسل امروز انتقال خاطرات انقلاب به نسل‌های بعدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار خوانسار خواستار تبیین آرمان های و اهداف انقلاب در مدارس برای قشر دانش آموز شد و بیان کرد: مقاومت های مردم  برای به ثمر رسیدن انقلاب و پس از آن در برابر بیگانگان و علت مخالفت‌های دشمنان با گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب به نسل آینده بیان شود.

 

وی با یادآوری اینکه جمهوری اسلامی مفاهیم عمیقی دارد و در توصیف آن اظهار کرد: جمهوری یعنی محوریت مردم و تصمیم گیری با مردم، اسلامیت یعنی در چارچوب اسلام و اندیشه‌های اسلام حرکت و تدابیر دین در نظر گرفته شود و اگر امروز دشمن پس از چهل سال در عناد و  ستیز است به دلیل پایداری ملت بر روی شعار استقلال ازادی جمهوری اسلامی است.

 

کمالی با تاکید بر اینکه برای حفظ استقلال آزادی جمهوری اسلامی  باید تلاش شود، تشریح کرد: آزادی باید در چارچوب اسلامی باشد نه آن آزادی که غرب می‌خواهد، حفظ آرمان‌ها از وظایف آحاد ملت است و این آرمان‎ها باید به  نسل‌های آینده منتقل شود.

 

 فرماندار خوانسار با بیان اینکه هدف دشمن جدایی جوانان از آرمان‌های انقلاب است، اظهار کرد: تورم، گرانی و تحریم ترفند دشمن و ریشه مخالفت‌های دشمن از تحقق یافتن شعار استقلال ازادی جمهوری اسلامی در ایران است و وظیفه مدیران مدارس این است که نگذارند آرمان‌های انقلاب در بین دانش‌آموزان کم رنگ شود تا جمهوری اسلامی پایدار بماند.

 

افتخار ایران به تبدیل خواستن به توانستن

در ادامه «رضا دهاقین» با یادآوری تحولات پیش از انقلاب و ایفای نقش جوانان و دانش آموزان در پیروزی و ادامه انقلاب تا کنون، گفت: مردم برای شرکت در راهپیمایی‌های پیش از انقلاب، از صمیم قلب فرمان امام را لبیک گفتند و برای پیروزی انقلاب با تمام فراز و نشیب‌ها ایستادگی کردند، مردم اکنون نیز با گذشت 40 سال از انقلاب مانند گذشته پایبند به نظام هستند و برای حفظ آرمان‌های نظام در تمام صحنه‌های سیاسی حضور گسترده دارند.

 

مدیر آموزش و پرورش خوانسار با بیان این‌که شعار مردم در قبل از پیروزی انقلاب استقلال آزادی بود، و با اجرای قانون کاپیتولاسیون هویت ایران گرفته شد و بیگانگان برای کشورما تصمیم می‌گرفتند، تاکید کرد: ایران اسلامی در طول دوران 40 سال انقلاب دستاوردهای بزرگ و مهمی را به دست آورده است  که شاخص‌ترین آن استقلال و عزت است، خواستن را به توانستن تبدیل کردیم که برای کشور یک عزت، افتخار و سربلندی است که در عرصه‌های مختلف علمی به خودکفایی رسیده‌ایم.

 

وی با یادآوری اینکه  دشمن به دنبال این بود که جشن چهلمین سالگرد انقلاب گرفته نشود، ادامه داد: براندازی انقلاب اسلامی برای دشمن به یک رؤیا تبدیل شده است، امروز مردم از دستاوردهای انقلاب به نحو احسن پاسداری خواهند کرد./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره فیلم فجر انقلاب اسلامی گروه سرود 12 بهمن فیلم فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد سرود یوم الله 12 بهمن نواختن زنگ انقلاب خوانسار انقلاب اسلامی تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۹۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم قدیمی؛ ترفند افراد خلخالی برای هجوم به خانه مردم!

مصطفی میرسلیم در گفتگویی با برنامه اینترنتی «سایه‌روشن» درباره خلخالی گفت: من خبر داشتم که برخی از همراهان ایشان برای اینکه مجوز ورود به یک خانه را بگیرند برخی از مواد مخدر یا موارد دیگر را به داخل منزل پرتاب می‌کردند و بعد به اهالی خانه می‌گفتند ما آمده ایم برای تفتیش و ... بالاخره این قیبل کار‌ها زیاده روی‌هایی بود که اوایل انقلاب صورت می‌گرفت.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • موفقیت کمپین تحریم اسرائیل در کشورهای اسلامی
  • فیلم قدیمی؛ ترفند افراد خلخالی برای هجوم به خانه مردم!
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران
  • عفاف و پاکدامنی جزء جدایی ناپذیر فرهنگ اصیل مردم کرمانشاه است