Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@15:18:03 GMT

به دنبال کسب دومین نشان طلای جهان هستم

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۰۹۶۱۵

به دنبال کسب دومین نشان طلای جهان هستم

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، سعید صادقیان‌پور هوگوپوش وزن ۶۱- کیلوگرم ،K۴۲، ایران در مسابقات جهانی  از میزان آمادگی و هدفش برای کسب دومین نشان طلای جهان، گفت: طبق برنامه ریزی‌های که کادر فنی انجام داده بودند روزانه دو تا سه نوبت تمرین را در دستور کار داشتیم و به سطح آمادگی مطلوبی رسیده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمامی اعضای تیم تجربه حضور در میادین بین‌المللی را دارند و با توجه به تمریناتی که از سوی کادرفنی برای ما در نظر گرفته شده بود از نظر بدنسازی و فنی نیز در جایگاه خوبی قرار داریم؛ امیدوارم با کسب بهترین نتیجه بتوانیم پاسخ زحمات کادر را بدهیم.

پاراتکواندو کاریزدی گفت: نماینده وزن ۶۱- کیلوگرم اینطور ادامه داد: من پیش از این تجربه حضور در مسابقات جهانی را داشتم و موفق به کسب یک مدال طلا و یک برنز شده‌ام و حالا به دنبال تصاحب دومین نشان طلای این رویداد هستم.

صادقیان‌پور تصریح کرد: تاکنون با بیشتر رقبایم مبارزه داشتم و روسیه و ترکیه از مهمترین حریفان من هستند، اما برای مقابله با آن‌ها کاملا آماده هستم.

وی در پایان گفت: از کادرفنی که تمام وقت کنار ما بودند تشکر می‌کنم و از مردم می‌خواهم که برای ما دعا کنند تا با سربلندی از این میدان خارج شویم.

انتهای پیام/ی

تلاش پاراتکواندو کاریزدی برای کسب دومین نشان طلای جهان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تکواندو وزارت ورزش وجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۹۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی نشان از ادعای دروغین آزادی بیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رفتار وحشیانه و غیر انسانی پلیس با دانشجویان معترض آمریکایی؛ ادعای دروغین وجود آزادی بیان در این کشور را بر همگان آشکار کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این موج ضدصهیونیستی چنان زلزله‌ای در جهان به راه انداخته که نیرو‌های پلیس و گارد ملی آمریکا با خشونت تمام به صحنه آمده‌اند تا این قیام بی‌سابقه را خنثی کنند، اما این اتفاقات نتیجه عکس داده و دیگر دانشگاه‌های جهان هم به کمپین اعتراضی آمریکایی‌ها پیوسته‌اند.

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی نشان از ادعای دروغین آزادی بیان
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • ساخت نازک‌ترین ورقه طلای جهان با ضخامت یک اتم