Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری بین المللی قدس، مرکز تخصصی امور فلسطین و رژیم صهیونیستی اعلام کرد: از زمانی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در ۶ دسامبر ۲۰۱۷، قدس را پایتخت فلسطین اشغالی اعلام کرد، تاکنون بیش از ۳۵۰ فلسطینی به دست نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز قدس در گزارشی اعلام کرد تعداد کل افرادی که از زمان اعلام ترامپ به شهادت رسیده‌اند ۳۷۲ نفر در سراسر فلسطین اشغالی است که از این تعداد ۷۸ نفر کودک، ۱۱ نفر زن و ۶ نفر معلول بوده‌اند.

بنابر اعلام این مرکز، ۲۰ نفر از نیرو‌های مقاومت نیز هنگام آماده شدن برای مبارزه و ۴۳ نیرو به دنبال گلوله باران رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند. این مرکز همچنین از به شهادت رسیدن ۷ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی و ترور «الغزی فادی البطش» در مالزی خبر داد.

بر اساس گزارش این مرکز فلسطینی، تعداد شهدای راهپیمایی‌های بازگشت در شرق نوار غزه که از ۳۰ مارس ۲۰۱۸ آغاز شده است تا ماه ژانویه به ۲۲۴ نفر می‌رسد که دو نفر از این افراد خبرنگار و سه نفر از کادر پزشکی بوده‌اند.

مرکز قدس همچنین از به شهادت رسیدن ۱۱ فلسطینی در ماه میلادی گذشته، ژانویه خبر داد که ۶ نفر از جمله یک زن و دو کودک در جریان راهیپیمایی‌های بازگشت در نوار غزه، سه نفر از جمله یک دختر در رام الله و دو فلسطینی در نابلس و قدس به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش این مرکز، گروه سنی فلسطینیانی که در این مدت در درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند از ۱۸ سال بالاتر نیست. همچنین رژیم صهیونیستی در این مدت از تحویل اجساد ۲۳ فلسطینی به خانواده‌هایشان خودداری کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۹۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۲۴ فلسطینی در رفح/ رونمایی قسام از بمب جدید «القفازه»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس با انتشار تصاویری از از جدیدترین بمب خود به نام «القفازه» رونمایی کرد.

این بمب ضد نفر بوده و در سطح زمین کار گذاشته می‌شود.

بمب القفازه پس از فعالسازی به شیوه عمودی منفجر شده و ترکش‌های آن تا مسافت ۳۰ متری پرتاب می‌شود.

شهادت ۲۴ فلسطینی در رفح در ۲۴ ساعت گذشته

منابع پزشکی اعلام کردند در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ فلسطینی در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه به شهادت رسیدند.

گفتنی است ارتش رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر حملات هوایی و توپخانه ای علیه نوار غزه را تشدید کرده است.

کد خبر 6092863 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی/ مجری عملیات به شهادت رسید+ فیلم
  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • شهادت ۲۴ فلسطینی در رفح/ رونمایی قسام از بمب جدید «القفازه»
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • تحلیلگر اسرائیلی:زمان آن رسیده تا این جنگ متوقف شود/ دیوان کیفری در حال آماده شدن برای صدور حکم بازداشت نتانیاهو/ یدیعوت آحارانوت: این نتانیاهو است که توافق مبادله اسرا را به تاخیر می‌اندازد+ عکس و فیلم
  • آمار شهدای امروز حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • شهادت ۳۴ فلسطینی در حملات امروز اشغالگران به نوار غزه
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • شهادت ۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • شهادت ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه