Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@15:42:47 GMT

میلان مصمم برای جذب ستاره هلندی لیون

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۰۹۸۸۸

میلان مصمم برای جذب ستاره هلندی لیون

به گزارش رسانه‌های ایتالیایی آ ث میلان قصد دارد به تلاشهای خود برای جذب ممفیس دیپای، بازیکن سابق منچستریونایتد و ستاره امروز لیون ادامه داده و او را تابستان امسال میلانی کند.

به گزارش "ورزش سه"،  ممفیس دیپای، ستاره هلندی سابق منچستریونایتد از زمان پیوستن به لیون به یکی از ستاره‌های پرفروغ این تیم و لیگ فرانسه تبدیل شده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آث میلان از زمان انتقال مالکیت این باشگاه به مالک چینی جدید، به دنبال جذب ممفیس دیپای بوده ولی تا کنون در این راه موفق نبوده است. اما کالچیو مرکاتو می‌گوید میلان همچنان برای جذب دیپای برنامه دارد و مصمم است در تابستان آینده او را به میلان منتقل کند.

 

دفعه قبل که آث میلان برای جذب دیپای اقدام کرد، مبلغ بسیار بالایی که ژان میشل آولاس، رئیس باشگاه لیون برای او اعلام کرد، مانع از امضای قرارداد بین دو باشگاه شد. اما میلان آن روزها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کرد ولی این روزها اوضاع باشگاه از نظر مالی بر وفق مراد است.

 

حالا که روسونری در ماه ژانویه نتوانسته یک وینگر، پستی که به شدت به آن احتیاج دارد، را جذب کند، مصمم است که در تابستان آینده هر طور شده دیپای را به میلان بیاورد تا فصل آینده در این پست با مشکل مواجه نباشد.

 

آث میلان لیون ممفیس دیپای

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آث میلان لیون ممفیس دیپای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۹۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم

به گزارش "ورزش سه"، وینگر ۲۵ ساله آمریکایی پس از پیوستن به روسونری در تابستان گذشته با مبلغی حدود ۲۰ میلیون یورو در این تیم درخشیده و بلافاصله به عضوی اصلی از تیم استفانو پیولی تبدیل شده است. او در ۴۵ بازی در تمامی رقابت‌ها ۱۳ گل به ثمر رسانده و ۸ پاس گل داده است.

حضور پولیشیچ در فصل آینده میلان هم قطعی است و رشد او در ایتالیا خبر خوبی برای تیم ملی ایالات متحده آمریکا خواهد بود که خود را برای جام جهانی در سال ۲۰۲۶ آماده می‌کند.

او در مصاحبه با ESPN در مورد عملکرد خوبش در سری A گفت: «فکر می‌کنم اینجا خیلی رشد کرده‌ام، در واقع از شدت سختی بسیاری از بازی‌های این لیگ شگفت‌زده شده‌ام. فکر می‌کنم این یک آزمون عالی برای من بود، اما موفقیتم فقط به تعداد فرصت‌هایی که من رسید بستگی داشت. من زمان زیادی را در زمین داشتم تا نشان دهم که چه کاری می‌توانم انجام دهم، و همچنین گاهی اوقات به من نقش‌های خلاقانه و آزادی زیادی داده شده است. بخش بزرگی از دست‌آوردم هم به خودباوری و اعتماد به‌نفسم مربوط بوده است.»

سپس از پولیشیچ در مورد سخت‌ترین چیز برای سازگاری در ایتالیا پرسیدند و او گفت: «زبان همیشه سخت‌ترین بخش است. من در گذشته آشنایی خاصی با ایتالیایی نداشتم و حضور در میلان و ارتباط با دیگران برایم یک چالش بود و هنوز هم در برخی جملات مشکل دارم.»

دیگر خبرها

  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • اطمینان لایپزیش؛ ژاوی سیمونز یک فصل دیگر هم می‌‎ماند
  • کاپیتان لیورپول پشت جانشین کلوپ درآمد
  • حمله به ستاره بارسا: ادا و اصول‌ها چیه، تو مدافعی!‏
  • کشتی هوایی اینتر بر فراز شهر میلان پس از کسب ستاره دوم / فیلم
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • چشمک ستاره دوم به آبی‌ها
  • برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • بارسلونا مصمم به فروش دیونگ