Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@14:46:38 GMT

یادواره شهدای فجرآفرین در «مسجد امام جعفر صادق (ع)»

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۰۹۹۰۴

یادواره شهدای فجرآفرین در «مسجد امام جعفر صادق (ع)»

وفامهراز برگزاری یادواره شهدای فجرآفرین و شهدای محله یاخچی‌آباد و چهارصد دستگاه نازی‌آباد که در راه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران جانفشانی کردند، خبر داد.

«مجید وفامهر» در گفت و گو با خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از برگزاری دومین یادواره شهدای فجرآفرین با گرامیداشت یاد شهدای محله یاخچی‌آباد و چهارصددستگاه نازی‌آباد که در راه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران جانفشانی کردند، خبر داد و گفت: این مراسم بزرگداشت، ۱۵ بهمن‌ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد امام جعفر صادق(ع)  با همکاری کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت زینب(ع) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون مسجد حضرت زینب(ع) محله نازی آباد اظهار کرد: این مراسم بزرگداشت با سخنرانی سردار هادی مقدسی، قرائت اشعار آیینی و با مرثیه خوانی کاظم وجدی و اجرای گروه سرود و همخوانی مدافعان حرم برگزار می شود.

 

وی در مورد فعالیت های کانون فرهنگی هنری فجر گفت: این کانون با قدمتی ۲۵ ساله و با مساحت ۱۲۰ متر در مسجد حضرت زینب (ع) فعالیت می‌کند و سالیان بسیاری است که اهالی این منطقه را همنوا با آوای اذان و ذکر راز و نیاز، میهمان خدمات فرهنگی، هنری و  مذهبی خود کرده است.

 

وفامهر خاطر نشان کرد: این کانون یکی از پنج کانونی است که در سال ۷۲ همزمان با تأسیس و راه‌اندازی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از سوی ستاد عالی این کانون‌ها مجوز فعالیت دریافت کرد و فعالیت‌های گسترده‌ای را تاکنون در رشته‌های مختلف برگزار کرده است.افتتاح کانون فجر مسجد حضرت زینب (ع) همزمان بود، با برپایی نمایشگاه «کتاب و محراب» که مراسم افتتاحیه آن با حضور مرحوم آیت الله مهدوی کنی (ره) برگزار شد و این از جمله برنامه‌های شاخص کانون فرهنگی هنری فجر بود كه در سطح استان بازتاب گسترده داشت و با استقبال چشمگیر جوانان و نوجوانان روبرو شد.‌ای داشت و با استقبال چشمگیر جوانان و نوجوانان روبرو شد.


یادآور می‌شود، مسجد امام جعفر صادق(ع) در نازی‌آباد، جنب پارک ۱۷ شهریور، کوچه شهید دولت‌آبادی، کوچه شهیدگودرزی واقع شده است.

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 12 بهمن جشنواره فیلم فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد انقلاب اسلامی گروه سرود یوم الله 12 بهمن سرود کانون های مساجد مسجد طراز اسلامی مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۹۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماکن تاریخی فارس در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) تعطیل است

ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، از تعطیلی اماکن تاریخی - فرهنگی استان در ۱۵ اردیبهشت‌ماه سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) خبر داد.

محمد ثابت اقلیدی امروز، ۱۳ اردیبهشت گفت: به مناسبت فرارسیدن شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) اماکن تاریخی_ فرهنگی تحت پوشش این اداره کل در روز شنبه، ۱۵ اردیبهشت‌ماه تعطیل خواهد بود.

وی افزود: روز ۱۵ اردیبهشت، مجموعه‌های تاریخی- فرهنگی حافظ، سعدی، ارگ کریم‌خانی، موزه سنگ‌های تاریخی هفت‌تنان، موزه پارس، موزه گرمابه وکیل در شیراز تعطیل است.

ثابت اقلیدی ادامه داد: همچنین میراث‌های جهانی تخت جمشید و موزه تخت جمشید، پاسارگاد، بیشاپور، تنگ چوگان، موزه بیشاپور، کاخ اردشیر فیروزآباد، کاخ ساسان سروستان، مجموعه‌های باستانی نقش رستم و نقش رجب و موزه مردم‌شناسی کازرون، نیز پذیرای گردشگران و بازدیدکنندگان نخواهد بود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تشییع شهدای تازه تفحص شده همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • اماکن تاریخی فارس در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) تعطیل است
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • دسته‌روی روز شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد برگزار می‌شود
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • تلاش برای پیوند منزل، محله، مدرسه و مسجد در سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع
  • برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود