Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-05-06@15:24:54 GMT

گازرسانی به ٣ هزار روستا در سال ٩٧

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۰۹۹۵۸

گازرسانی به ٣ هزار روستا در سال ٩٧

حسن منتظر تربتی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران در آیین بهره برداری و کلنگ زنی بیش از ۱۳۰۰ پروژه گاز رسانی استان خراسان رضوی که با حضور مدیران ارشد این شرکت، استاندار خراسان رضوی و جمعی از مقامات استانی و محلی، صبح امروز ( شنبه ۱۳ بهمن ماه)  در مسجد روستای نسر تربت حیدریه برگزار شد، با بیان مطلب فوق افزود: انقلاب ما در آستانه ۴۰سالگی است و ما در فرهنگ مان ۴۰ سالگی را سال تکمیل می دانیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، حسن منتظر تربتی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران افزود: باید از تجربه ۴۰ سالگی انقلاب به خوبی استفاده کرده و با تدبیر و اندیشه و درایت رو به جلو حرکت کنیم.

تربتی در ادامه سخنان خود بیان کرد: پیش از آنکه گاز به دست هر خانوار برسد در هر سال ۲ هزار لیتر نفت سفید از سوی هر خانواده مصرف می‌شد که قیمت جهانی آن حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان بود که با جایگزین کردن آن با گاز طبیعی، این رقم دیگر طرح ها را خوراک می دهد.

وی ادامه داد: اما پس از رسیدن گاز به دست هر خانوار، چون مصرف آن راحت تر است، میزان مصرف کمی بیشتر و به میزان ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب در سال می‌رسد که با احتساب قیمت جهانی گاز، چیزی حدود ۵ میلیون تومان هزینه سالیانه هر خانوار می شود که به این ترتیب، مازاد نفت سفید فروش رفته و هزینه گازرسانی به سایر روستاها تامین می شود.

وی ادامه داد: استفاده از بند (ق) قانون بودجه سال ۱۳۹۳ زمینه‌ساز آن شد تا با رسیدن گاز به صنایع و خانواده‌ها در مصرف گازوئیل و نفت سفید صرفه‌جویی کنیم و از محل فروش آنها روستاها و صنایع بعدی را گازرسانی کنیم که این همان درایت ۴۰ سالگی است .

تربتی در پایان گفت: امید داریم با حمایت نمایندگان مجلس بتوانیم خدمات بیشتری را برای مردم انجام دهیم .

وی تصریح کرد: شرکت ملی گاز ایران افتخار دارد که در ۴۰ سالگی انقلاب به پایان گاز رسانی به شهرها نزدیک شده است.

مهندس تربتی در پایان گفت: شرکت ملی گاز ایران افتخار دارد بگوید این شرکت، انقلابی ترین صنعتی است که مردمی ترین خدمات را ارایه می دهد

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۹۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) تغییر چهره بازیگر «پایتخت» در سن ۷۱ سالگی

تغییر تیپ و چهره «بابا پنجعلی سریال پایتخت» بعد ۱۳ سال در ۷۱ سالگی را مشاهده می کنید.

منبع: فرادید

دیگر خبرها

  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان
  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح‌های آبرسانی شیروان
  • (تصویر) تغییر چهره بازیگر «پایتخت» در سن ۷۱ سالگی
  • بازیگر پایتخت در سن ۷۱ سالگی |‌ عکس
  • سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • یک فرد را در چه سنی می‌توان «پیر» دانست؟