Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ نوذر مرادی روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا با بیان این که مقابله با تخریب کنندگان و متصرفان منابع طبیعی از وظایف مرزبانی است گفت : روز گذشته نیروهای گشت مرزبانی، یک دستگاه لودر در حال برداشت شن و ماسه از دامنه کوه منطقه آقچای آستارا را توقیف و یک فرد متخلف را در این رابطه به مرجع قضایی معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین از آغاز طرح مردم یاری مرزبانی به مناسبت دهه فجر و بهره مندی رایگان 30 شهروند از خدمات بهداشتی و درمانی این طرح در مسجد جامع آستارا خبر داد.
مرادی با بیان این که طرح‌ یاد شده در رفع مشکلات درمانی و بهداشتی مرزنشینان موثر است خاطرنشان کرد : این افراد با ویزیت یک پزشک عمومی از خدمات سنجش فشار و قند خون بهره مند شدند .
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان گیلان بهداشتی و درمانی پزشک دهه فجر مسجد جامع جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۰۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ راستی گفت: در پی اعلام خبری درخصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران که با سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرده بود، تحقیقات اولیه نشان داد که درگیری در بین چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیر اندازی نموده است.
وی ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه متهم، مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند و پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

دیگر خبرها

  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه
  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • عامل کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس دستگیر شد | ویدئو
  • عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد
  • دستگیری متخلفین برداشت غیرمجاز شن و ماسه در منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد