Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فضه سادات حسینی گوینده صداوسیما  پس از دیدن فیلم «۲۳ نفر» با انتشار پستی در صفحه ی اینستاگرامش  نوشت:

هر قدر فکر کردم نتوانستم انتخاب کنم از اولین فیلم جشنواره که قبل از شروع رسمی دیده بودم، نوشتن را آغاز کنم یا از اولین فیلمی که رسماً در جشنواره دیدم! لذا از ۲۳ نفر شروع کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

داستان را که قبلاً خوانده بودم! ملا صالح را هم که سال گذشته در مراسم رونمایی از کتاب ملاصالح نشر شهید کاظمی، از نزدیک دیده بودم. یادم هست آن روز، با اینکه هنوز ماجرا را نمیدانستم، دلم برای مظلومیتش عجیب سوخته بود! مظلومیتی که در عمق چشمهای پیرمرد و در پس ریش و موهای سپیدش فریاد میکشید!

این همه سال اسارت در زندانهای رژیم بعث و بعد ایران و بعد در شهر و محله و خانه … و همه این سالها صبوری کرده بود تا سید آزادگان صداقتش را تایید کرد... تا ۲۳ نفر رسیدند و گفتند ملاصالح مرد بوده... مرد... خیلی مرد...

داستان فیلم با اینکه مشخص است اما آنقدر تصاویر و صحنه ها، زیبا و واقعی بازآفرینی شده که از هیجان تماشای فیلم ذره ای کم نمیکند! بازی های جذاب و روان، گریم، صحنه پردازی، دکور، اکسسوار و … همه عالیست... و اصل داستان جذاب و پرکشش!

صداقت در چهره های بچه های فیلم موج می زند، در حرفهایشان، با همان لهجه ها و گویشهایشان که به وسعت ایران زمین است، در اعمالشان و … آدم #دلتنگ میشود برای آن روزها، حتی اگر ندیده باشد...

داستانی که شاید اگر آدمهایش زنده نبودند، برایش شبیه قصه ها بود و کسی باور نمیکرد! داستانهایی که در هشت سال دفاع مقدس کم نبودند! داستان معجزه انقلاب، معجزه جنگ و...

دفاع مقدس ی که خیلی زود همه را مرد میکرد … و مردانی که دیگر تکرار نمیشوند... انگار جنگ همه را با خودشان برد!

پ ن ۱:

روی در زندان استخبارات عراق نوشته بود: اینجا یک انسان می آید و انسان دیگری می رود...
بنظرم اصلاً جنس امتحانات بزرگ و سخت همین است! آدم را زیر و رو میکند! یک آدم دیگر میشود!

پ ن ۲:

فیلم اثر سازمان هنری رسانه ای اوج به کارگردانی مهدی جعفری و تهیه کنندگی مجتبی فراورده است و بشدت توصیه میشود، بخصوص برای نوجوانان! تا قدر خودشان را بدانند! تا یادشان بماند که بچه و طفل نیستند و همین ها آینده سازان این آب و خاکند! دقیقاً همین کاری ک آن ۲۳ نفر کردند … همان نوجوانان دهه ۴۰ و ۵۰ و حالا دهه هفتادی‌و هشتادی ها و... و کم کم نودی ها... خلاصه که امید انقلاب همین شماها هستید!

پ ن ۳:

کتاب آن بیست و سه نفر انتشارات سوره مهر را از استاد بزرگوارم جناب آقای دکتر سید ضیاء هاشمی هدیه گرفته بودم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر فیلم گوینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۰۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار گوینده ورزشگاه به روایت خودش!

به گزارش "ورزش سه"، اتفاق خاص و عجیبی که در جریان دیدار رودا برابر اس سی کمبور و در ورزشگاه پر از تماشاگر این تیم رخ داد توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

این تیم با دو گل از حریف پیش بود و هواداران برای لحظه‌ای تصور کردند که این پیروزی برای صعود مستقیم به لیگ دسته اول کافی است و آنها می‌توانند پس از شش سال بار دیگر در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند و برای جشن گرفتن به زمین ریختند.

هواداران رودا در واقع تصور می‌کنند که با شکست خرونینخن در بازی همزمان دیگر مانعی برای صعود آنها وجود ندارد و ویم فرنس، گوینده ورزشگاه، هم این موضوع را اعلام کرد تا بازیکنان و هواداران یکدیگر را در آغوش بگیرند و جشن بزرگی بر پا کنند.

اما اتفاقی که رخ داد این بود که بازی همزمان 1-1 مساوی تمام شد و این اشتباه سریعا تصحیح شد تا در نهایت تکلیف تیمی که مستقیما به لیگ دسته اول فوتبال هلند صعود خواهد کرد در هفته آینده مشخص شود.

گوینده ورزشگاه خیلی سریع اشتباهش را تصحیح و هواداران و بازیکنان رودا را ناامید کرد. او فریاد زد:« گلی که به ثمر رسید، مردود اعلام شد. بنابراین بازی با همان نتیجه 1-1 مساوی تمام شد. متاسفم.»

فرنس پس از پایان بازی در گفتگو با ای‌اس‌پی‌ان اظهار داشت:« به من گفته شد که بازی در دقیقه 95 همچنان 1-1 مساوی بوده است. همه شروع به فریاد زدن کردند و وارد زمین شدند. بنابراین من از کسی پرسیدم چه خبر شده؟ و شنیدم که خرونینخن 1-2 باخته است.

باید درستی این خبر را بررسی می‌کردم اما اینترنت در اینجا بد است. کمی بعدتر متوجه شدم که این گل مردود شده است، هرچند در نهایت مشخص شد که چنین اتفاقی هم نیفتاده است. من نمی‌توانم اتفاقی که رخ داده است را تغییر دهم. تقصیر من بود

من هم انسان هستم. آیا باید پنهان می‌شدم؟ روی زمین می‌خزیدم؟ نه، این اتفاق ممکن است رخ دهد. من کمی احمق بودم. اطمینان دارم که شرایط در هفته آینده به سود ما پیش خواهد رفت.»

جالب است بدانید که فرنس 73 ساله است و حالا 24 سال است که در ورزشگاه رودا مشغول به کار است. او پیش از آن هم برای مدتی طولانی در ورزشگاه دیگری گوینده بود و می‌گوید این فقط یک روز عادی کاری برایش بوده و اتفاقات بسیار زیادی را در طول این چندین سال تجربه کرده است.

این دو تیم هفته آینده در آخرین هفته از رقابت‌های این فصل باید روبروی یکدیگر به میدان بروند. در صورتی که خرونینخن بتواند در این بازی به پیروزی برسد، پس از یک سال به لیگ دسته اول هلند بازخواهد گشت اما اگر رودا در این دیدار پیروز شود یا نتیجه مساوی را به دست آورد، پس از شش سال به این موفقیت خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • درخواست نام‌گذاری یکی از اماکن ورزشی به نام «مسعود اسکویی»
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی + عکس و فیلم
  • تصاویری از مراسم بدرقه زنده یاد مسعود اسکویی
  • تشییع زنده‌یاد مسعود اسکویی گوینده و مجری ورزشی رسانه ملی
  • مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو + فیلم
  • مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو
  • آغاز مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی
  • (ویدئو) گوینده اخبار هواشناسی: جزء طبقه متوسط رو به پایین هستم
  • ببینید | روایت گوینده اخبار هواشناسی درباره درآمد ماهیانه‌اش!
  • شاهکار گوینده ورزشگاه به روایت خودش!