Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@03:20:10 GMT

احتمال اعدام مفتی سرشناس وهابی

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۱۰۳۴۱

احتمال اعدام مفتی سرشناس وهابی

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری الجزیرة؛ در آستانه جلسه صدور حکم شیخ سلمان عوده که قرار است امروز(14 بهمن) برگزار شود، وکلای این مبلغ وهابی با صدور بیانیه‌ای در پاریس اعلام کردند: محاکمه شیخ سلمان عوده در راستای فشار قضایی مقامات سعودی علیه فرهیختگانی که به دنبال احقاق حق خود در آزادی بیان و اندیشه هستند، صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرانسوا زیمرای، از وکلای این چهره سرشناس وهابی، با بیان این که وکلای سعودی اجازه تماس با خارج را ندارند، گفت: این یک جلسه به منظور صدور حکم نهایی است.

وی اظهار کرد: ممکن است انتشار توئیتی از سوی سلمان عوده در سپتامبر 2017 در ارتباط با احتمال پایان یافتن اختلاف میان دوحه و ریاض، موجب صدور حکم اعدام برای او شود.

گفتنی است؛ سلمان عوده از مفتیان وهابی و سرشناس سعودی، اوایل ماه سپتامبر سال 2017 در خانه‌اش در شهر «بریده» عربستان بازداشت و به شهر جده منتقل شد.

علت بازداشت او به همراه 20 شخصیت دیگر عربستانی که بیشتر آنها از مبلغان بوده‌اند، انتشار توئیتی بوده که در آن نوشته شده بود: «ان شاء الله خداوند قلب‌های اعراب را به هم نزدیک کند، زیرا خیر همه مردم در این است.»

این توئیت بعد از تماس تلفنی شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر و محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان منتشر شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا بین الملل حکم اعدام مبلغ وهابی عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۰۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض کارگردان سرشناس آمریکایی به جنون اشغالگری صهیونیست‌ها

«مایکل مور» کارگردان سرشناس آمریکایی در گفتگو با شبکه سی‌ان‌ان گفت:قربانیان واقعی دهه‌های گذشته، مردم فلسطین بوده‌اند که نمی‌توانند آزادی داشته باشند، در یک دموکراسی زندگی کنند و از حقوق خود محرومند. اتفاقات غزه یک کشتار گسترده و یک جنون است! - اخبار رسانه ها -

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرحله دوم آزمون وکلای دادگستری برگزار شد
  • صدور هشدار نارنجی /بارش‌های رگباری خراسان شمالی را فرا می‌گیرد
  • احتمال توافق ریاض-واشنگتن بدون عادی‌سازی روابط با اسرائیل
  • (ویدیو) فیلم رقص آذری حامد آهنگی و بازیگر سرشناس ! / همه به وجد آمدند
  • صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در مازندران
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کیش/ تردد تمامی شناورهای سبک ممنوع شد
  • فشار دولت اوکراین به مسلمانان برای سکوت در نسل‌کشی غزه + سند
  • اعتراض کارگردان سرشناس آمریکایی به جنون اشغالگری صهیونیست‌ها
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم