Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای خرید دارو در حوزه مدیریت درمان و تامین اجتماعی برای سال آینده اختصاص یافت. ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، قادر برجی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام یافته 12 میلیارد تومان اعتبار برای خرید دارو در حوزه مدیریت درمان و تامین اجتماعی برای سال آینده اختصاص یافت که این امر نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشم‌گیری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که داروهای مورد نیاز مردم در حوزه مدیریت درمان و تامین اجتماعی تامین شده است بیان کرد: طبق پیش‌بینی‌های انجام یافته تا یک سال آینده مردم دغدغه و نگرانی نخواهند داشت و با توجه به این که دارو برای ما بسیار مهم است در این زمینه پیگیری‌های لازم انجام یافته تا داروهای مورد نیاز به دست مردم برسد.

45 درصد جمعیت استان کرمان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارندکارفرمایان کرمانی 660 میلیارد تومان بدهی معوقه به سازمان تامین اجتماعی دارندهزینه‌های سازمان تامین اجتماعی ‌از محل وصول حق بیمه‌های واریزی مدیریت می‌شود

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: در حوزه تجهیزات بهداشتی شاهد افزایش اعتبارات بودیم به طوری که سال آینده 5 میلیارد تومان برای خرید تجهیزات پزشکی در اردبیل تزریق می‌شود.

برجی از افزایش اعتبارات عمرانی و تعمیرات در حوزه درمان و تامین اجتماعی استان خبر داد و بیان کرد: با پیگیری‌های انجام یافته اعتبارات در سال آینده به 5 میلیارد تومان می‌رسد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 585 هزار نفر زیرپوشش مدیریت تامین اجتماعی استان هستند که خدمات‌رسانی به این قشر به شکل مناسب انجام می‌شود و اولویت ما رضایت افراد زیرپوشش این سازمان است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل از پیگیری راه‌اندازی درمانگاه نمین خبر داد و افزود: تملک اراضی این درمانگاه برطرف شده و با برنامه‌های انجام یافته عملیات اجرایی این پروژه آغاز می‌شود تا دغدغه مردم برطرف شود و اضافه شدن فضای مدیریت حوزه درمان و تامین اجتما عی استان نیز عملی می‌شود که در این زمینه اقدامات خوبی انجام یافته است.

وی تصریح کرد: ساماندهی اورژانس سبلان با یک هزار و 500 مترمربع مبنای کار است و تجهیزات استاندارد بیمارستان سبلان اردبیل نصب شده ‌و این بیمارستان به طور ویژه به مراجعه کنندگان خدمات رسانی می‌کند.

وی از اعتبارات هتلینگ بیمارستان‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خبر داد و افزود: این امر بسیار حائز اهمیت بوده که توانستیم با پیگیری‌های لازم اعتبارات هتلینگ بیمارستان ارس و سبلان را افزایش دهیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل از کاهش 5.3 درصدی سزارین در استان خبر داد و گفت: زایمان طبیعی 12.6 درصد در بیمارستان مدیریت درمان و تامین اجتماعی استان افزایش یافته است.

 انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت تامین داروهای تالاسمی اعلام شد

سیدحیدر محمدی با اشاره به تلاش‌های سازمان بیمه سلامت در کنار دیگر ارگان‌های حوزه سلامت در خدمات‌دهی به بیماران خاص و صعب‌العلاج از جمله بیماران مبتلا به تالاسمی گفت: تالاسمی یکی از مهم‌ترین بیماری‌های ژنتیکی است که در کشور ما نیز همانند سایر کشورهای دنیا شیوع دارد، این بیماری که در زمره بیماران خاص و صعب العلاج قرار گرفته ۲۳ هزار مبتلا در ایران دارد و خوشبختانه کشورمان در زمینه دانش پزشکی درمان تالاسمی پیشگام بوده و عمر این بیماران با خدمات ارزشمند پزشکان طی سالیان گذشته افزایش یافته است.

رئیس سازمان غذا و دارو، با اشاره به اینکه درمان این بیماری برای بسیاری از خانواده‌ها دارای هزینه‌های بسیار بالایی بوده و در برخی شرایط برای آن‌ها امکان پذیر نیست، افزود: سازمان غذا و دارو در سال ۱۴۰۲ داروهای موردنیاز بیماران تالاسمی را نسبت به سال قبل به میزان قابل توجهی تامین کرد.

وی با اشاره چالش‌های داخلی و خارجی کشور در تامین داروها، گفت: تلاش‌های سازمان غذا و دارو در انجام وظایف بویژه تامین انواع دارو علی رغم وجود همه محدودیت‌ها بیشتر نمایان می‌شود؛ اما این سازمان هیچ چالش بالفعل و بالقوه‌ای را بهانه کوتاهی از انجام وظایف خود قرار نمی‌دهد.

محمدی با بیان اینکه در تامین دارو های تالاسمی تلاش شده که نقایص نسبت به گذشته کاهش یابد و به داروی مورد نیاز بیماران دسترسی بهتری باشد، اظهار امیدواری کرد: در سال جاری با اتخاذ راهکارهای علمی و افزایش منابع و اعتبارات لازم بتوان از بیماران خاص حمایت های بیشتری صورت داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تامین داروهای تالاسمی اعلام شد
  • رفلاکس معده؛ نشانه‌ها، علل و راه‌های درمان آن
  • چه کسانی نباید آب زرشک بخورند؟
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • با این عرقیجات از شر سنگ کلیه در امان بمانید
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • برای ۴ سال آتی مشکلی برای تامین آب سیستان و بلوچستان وجود ندارد
  • اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان