Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه صهیونیستی هآرتص در گزارشی اعلام کرد که سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان ترجیح می دهد که موضوع تونلها و تعداد آنها و اینکه آیا به طور کامل کشف شده اند یا خیر و یا اینکه تعداد موشک های نقطه زنی که حزب الله در اختیار دارد، مبهم بماند. این سیاستی است که بدون اینکه اقدام نظامی ضد اسرائیل انجام دهد در میان اسرائیلی ایجاد رعب و وحشت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه صهیونیستی می نویسد: نصرالله از یک سو در راستای این حرکت می کند که خود را به عنوان شخصیتی صادق در میان اسرائیلی نگه دارد و از سوی دیگر در راستای بی اعتمادی اسرائیلی ها به رهبران خود که اسرائیلی ها آنها را فاسد و ترسو می داند، حرکت می کند و به اسرائیلی ها هشدار می دهد که این رهبران تصمیمات نظامی اشتباهی اتخاذ می کنند که آنها را در جنگی بیهوده برای تحقیق دستاوردهای شخصی و انتخاباتی و حتی نجات از زندان، وارد می کند.

هآرتص گزارش داد: نصرالله اسرائیلی ها را تحریک می کند که از رهبران خود بخواهند که از حملات به سوریه دست بردارند زیرا ماموریت انتقال موشک های نقطه زن به حزب الله کامل شده است و به اسرائیلی ها پیشنهاد می کند که قبل از اینکه مواضع رهبران خود را مبنی بر اینکه تونلها نابود شده اند، باور کنند، بارها فکر کنند. نصرالله اعلام کرده است که تونلها بخش کوچکی از راهبرد جنگی نزد حزب الله است و نابودی آنها خدشه ای به توان نظامی حزب الله وارد نمی کند.

کد خبر 4532396

منبع: مهر

کلیدواژه: اسرائیل حزب الله لبنان سید حسن نصرالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۱۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش خانه موسیقی، نصرالله شیرین‌آبادی نوارنده پیشکسوت ویولن شامگاه یکشنبه نهم اردیبهشت در سن ۷۵ سالگی بر اثر ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مراسم تشییع پیکر نصرالله شیرین‌آبادی نوازنده ویولن و آهنگساز روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار خواهد شد.

نصرالله شیرین‌آبادی فراهانی از معدود موزیسین‌های نابینای کشورمان محسوب می‌شد و با استعداد فوق‌العاده‌ای که داشته چنان نبوغی از خود بروز داده بود که در ۱۷ سالگی حسین تهرانی لقب «صبا کوچولو» را برای او انتخاب کرده بود.

مرحوم شیرین‌آبادی علاوه بر نوازندگی، در زمینه آهنگسازی، تدریس و اجرای موسیقی با بسیاری از هنرمندان نامدار موسیقی ایرانی همکاری داشته است.

گروه هنر خبرگزاری مهر درگذشت این هنرمند پیشکسوت عرصه موسیقی را به خانواده و جامعه موسیقی ایران تسلیت می‌گوید.

دیگر خبرها

  • آیت الله نورمفیدی: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت معلمان باید از میان بهترین‌ها انتخاب شوند
  • هشدار آمریکا به دیوان کیفری بین‌المللی پیرامون حکم بازداشت رهبران اسرائیل
  • وحشت در محافل صهیونیستی بعد از تصمیم ضد اسرائیلی دادگاه لاهه
  • تحلیلگر اسرائیلی:زمان آن رسیده تا این جنگ متوقف شود/ دیوان کیفری در حال آماده شدن برای صدور حکم بازداشت نتانیاهو/ یدیعوت آحارانوت: این نتانیاهو است که توافق مبادله اسرا را به تاخیر می‌اندازد+ عکس و فیلم
  • نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت
  • حزب الله چند میلیون دلار پهپاد اسرائیلی را سرنگون کرده است؟ | پهباد هرمس ۴۵۰ و ۹۰۰ صهیونیست ها را بهتر بشناسیم | ویدئو
  • فیلم/حزب الله چند میلیون دلار پهپاد اسرائیلی را سرنگون کرده است؟
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است