Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شورای امنیت ملی افغانستان از برکناری معاونان ارشد وزارت کشور خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان به نقل از بی بی سی، شورای امنیت ملی افغانستان امروز شنبه اعلام کرد که معاون اول و معاون ارشد امنیتی وزارت کشور همراه با رئیس مبارزه با تروریسم این وزارتخانه را برکنار و افراد جدیدی را به جای آنان معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس بیانیه صادره از سوی شورای امنیت ملی افغانستان، عبدالصبور قانع به عنوان معاون اول این وزارتخانه و خوشحال سادات معاون ارشد امنیتی و ماهر یعقوبی رئیس مبارزه با تروریسم منصوب شده‌ اند.

این تغییرات در حالی اِعمال می‌ شود که پیشتر نیز امرالله صالح به عنوان وزیر کشور افغانستان به دلیل پذیرفتن معاونت اول اشرف غنی در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری از مقام خود استعفا داده بود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان بیانیه صادره امرالله صالح افغانستان برکناری شورای امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۱۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش در افغانستان از بین رفته است

وزارت دفاع طالبان اعلام کرد محمد یعقوب مجاهد، سرپرست این وزارت در دیدار با هیات مالزیایی حضور فیزیکی گروه‌های «مخرب» به شمول داعش در افغانستان را رد کرده است.

این وزارت همچنین اعلام کرد هیئت مالزیایی شامل نمایندگان وزارت‌های خارجه، دفاع، داخله و نماینده ویژه نخست وزیر آن کشور وارد کابل شدند.

سرپرست وزارت دفاع حکومت سرپرست در این دیدار‌ها تاکید کرد به کسی اجازه نخواهد داد از خاک این‌ کشور تهدیدی به کشور‌های منطقه واقع گردد.

در این خبرنامه‌ به نقل از هیات مالزی آمده است که آنان با اشاره به همکاری‌های همه جانبه اطمینان دادند که آنچه که افغانستان را از نزدیک مشاهده نمودند به مسئولان آن کشور برسانند.

این در حالی است که برخی کشور‌های منطقه همواره از حضور و فعالیت گروه‌های تروریستی در افغانستان به ویژه داعش ابراز نگرانی کردند، ادعا‌هایی که همواره از سوی مقامات حکومت سرپرست رد و بی‌اساس خوانده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سفر معاون وزیر خارجه آمریکا برای بررسی تحولات افغانستان
  • اعلام همکاری مالزی در زمینه امنیت سایبری با افغانستان
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • طالبان: سه کشور همسایه زمینه داعش در منطقه را فراهم کرده‌اند
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • آغاز به کار نشست معاونان وزرای خارجه بریکس با محوریت بررسی تحولات منطقه
  • معاون وزیر دفاع روسیه به اتهام دریافت رشوه برکنار شد
  • سرمایه گذاری بر روی معادن طلای افغانستان
  • دشمنان به دنبال افغانستان ضعیف و چندپارچه هستند