Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا به نقل از وبگاه خبری شبکه اللؤلؤة؛ جریان اسلامی «الوفاء» و جنبش آزادی‌ها و دموکراسی (حق) شعار «عزت و بیداری» برگرفته از بیانیه اخیر آیت‌الله عیسی قاسم، رهبر معنوی شیعیان این کشور را شعار هشتمین سالروز آغاز انقلاب 14 فوریه اعلام کردند.

در اطلاعیه این دو جریان معارض حکومت بحرین آمده است «ما در سالروز مواضعی جاودان از مقاومت، آزادی و شهادت قرار داشته و به روزهای بزرگداشت انقلاب گرانقدرمان نزدیک می‌شویم، بنابراين «عزت و بیداری» را شعار هشتمین سالروز انقلاب 14 فوریه بر می‌گزینیم و همه ملت و انقلابیون را به آمادگی برای بزرگداشت این روز در همه زمینه‌ها فرا می‌خوانیم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروندان بحرینی در حالی برای گرامیداشت هشتمین سالروز انقلاب در این کشور آماده می‌شوند که حکومت این کشور همچنان به بازداشت علما و معارضان ادامه می‌دهد.

محکومیت بازداشت مجدد سید مجید مشعل

اين بازداشت‌ها محکومیت‌هایی در پی داشته است و در همین راستا سازمان آمریکایی‌ها برای دموکراسی و حقوق بشر، بازداشت مجدد سید مجید مشعل، رئیس شورای علمای شیعیان بحرین پس از گذشت مدت کوتاهی از آزادی وی را محکوم کرد.

حسین عبدالله، مدیر اجرایی سازمان آمریکایی‌ها برای دموکراسی و حقوق بشر اظهار کرد: بازداشت مجدد سید مجید مشعل گویای آن است که مسئولان بحرینی همچنان حق شیعیان در آزادی بیان و برپایی تجمع را نادیده می‌گیرند.

وی همچنین خواستار آزادی فوری رئیس شورای علمای شیعیان بحرین و توقف به حاشیه راندن جامعه شیعیان این کشور شد.

گفتنی است؛ مقامات بحرینی هشتم بهمن‌ماه سید مجید مشعل، رئیس شورای علمای شیعیان این کشور را پس از گذراندن دو سال و نیم حبس آزاد کردند، اما  نظامیان وابسته به حکومت تنها پس از گذشت 24 ساعت از آزادی وی، بار دیگر این روحانی شیعی را بازداشت کردند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا بین الملل شعار انقلاب بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۱۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم

حواشی رخ داده در ورزشگاه آزادی، سبب شد محل استقرار هواداران بانوان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تغییر کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 19:30 امروز (چهارشنبه) به مصاف هم رفتند. حین بازی حواشی که میان هواداران دو تیم رخ داد، عاملی برای جابه‌جایی هواداران بانوان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی شد. هواداران خانم پرسپولیس در نیمه اول در طبقه دوم و بالای سر سپاهانی‌ها حضور داشتند.

هواداران سپاهان خطاب به بانوان هوادار پرسپولیس شعار دادند و اشیایی هم پرتاب کردند و به همین دلیل با تصمیم مسئولان برگزاری مسابقه، بانوان هوادار روی سکوها جابه‌جا شدند.

 

.

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم
  • کتیبه متفاوت با الهام از تخته‌ کلاس درس در حسینیه امام خمینی(ره) | عکس
  • به اسم آزادی به کام برهنگی!
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • فیلم| دیدار فرهنگیان با رهبر انقلاب در سالروز شهادت آیت‌الله مطهری
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • هشدار حزب التحریر به طالبان
  • بایدن: با مصر و قطر درباره آتش بس غزه همکاری می‌کنیم