Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر، نمایشگاه اقتدار نظامی ارتش شمال شرق کشور در مشهد گشایش یافت. ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوای ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه شمال‌شرق، اظهار داشت: همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه شمال‌شرق با حضور مسئولان نظامی و انتظامی در پایگاه شکاری شهید حبیبی مشهد گشایش یافته، نمایشگاه از امروز تا پایان دهه مبارک فجر در این مکان واقع در بزگراه بسیج (بسیج 38)، جهت بازدید عموم علاقه‌مندان دایر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نمایشگاه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه شمال‌شرق گوشه‌ای از شعار «ما می‌توانیم» است، افزود: از بزرگترین افتخارات جمهوری اسلامی ایران در عمر 40 ساله انقلاب شکوهمند اسلامی در تمامی عرصه‌ها به‌ویژه عرصه نظامی عدم وابستگی به شرق و غرب بوده است و ارتشیان در تمامی نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و پدافند با تکیه بر توان و تخصص متخصصان و دانشمندان داخلی قدرت مقابله با هر نوع تهدید دشمنان را دارند، هر چند که می‌دانیم دشمنان جرات نفوذ ندارند، اما نباید ذره‌ای از آن‌ها غافل شویم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با پیروی از فرامین امام و رهبری در عمر 40 ساله انقلاب اسلامی به افتخارات بزرگ نظامی دست یافته و در بسیاری از تجهیزات نظامی خودکفا هستیم و انواع سلاح و تجهیزات نظامی را با توان متخصصان نظامی داخلی تولید می‌کنیم و کشور عزیزمان هم در کنار افتخارات نظامی، به افتخارات علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، هسته‌ای، ورزشی و غیره دست یافته که تمامی آن‌ها به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی بوده است.

البرز| 120 پروژه عمرانی به مناسبت دهه فجر در نظرآباد به بهره‌برداری می‌رسدهمدان| همزمان با دهه فجر 10 طرح برق رسانی در اسدآباد افتتاح می‌شودقدرشناسی پاکستانی‌ها با نصب بنر تبریک دهه فجر در اسلام آباد + فیلم و تصاویر

آذریان تصریح کرد: قدرت بازدارندگی و توان دفاعی ما به برکت تلاش‌های صورت‌گرفته در عمر 40 ساله انقلاب اسلامی بسیار بالاست و سربازان قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا و یگان‌های تابعه در مرزهای شرقی کشور حضوری هوشیارانه و هوشمندانه دارند و اجازه کوچکترین نفوذی را به دشمنان نمی‌دهند.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران الگویی موفق در مسیر حرکت و فراگیری دیگر انقلاب‌های منطقه و جهان شد و همان کشورهایی که در گذشته حامی استکبار جهانی بودند امروزه به اشتباه بزرگ خود پی بردند و از حمایت بی‌جا از استکبار جهانی پشیمان شدند و اکنون خود همین حامیان به مبارزه با این دشمن بزرگ و جنایتکار پرداخته‌اند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا با اشاره به برنامه‌های این مجموعه در فجر چهلم، بیان کرد: در ایام غرورآفرین فجر چهلم بیش از 40 ویژه برنامه قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا با شعار (افتخار به گذشته، امید به آینده) در سطح استان برگزار می‌شود که برگزاری نمایشگاه اقتدار نظامی ارتشیان ایران در پایگاه شکاری شهید حبیبی مشهد یکی از این برنامه‌ها بوده که از امروز آغاز شده و از جمله برنامه‌های شاخص دیگر قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا در ایام فرخنده فجر چهلم به نام فجر فاطمی نامگذاری شده است می‌توان به غبارروبی مزار پاک شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم، دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، دیدار با تولیت آستان قدس رضوی اشاره کرد.

در این مراسم، سرهنگ حمید مصطفوی، فرمانده پایگاه شکاری شهید حبیبی مشهد، گفت: نمایشگاه فرصتی برای همه شهروندان، جوانان و دانش آموزان است تا از نزدیک با دستاوردهای نیروی هوایی ارتش آشنا شده و از نزدیک مشاهده کنند تحریم دشمنان نتوانسته مانع پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران شود.

وی افزود: پیش از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تمام خدمات تعمیرات هواپیماها توسط خارجی‌ها انجام می‌شد، اما امروز علاوه بر سرویس، تعمیر و ساخت همه قطعات هواپیماها توسط متخصصان داخلی انجام می‌شود.

فرمانده پایگاه شکاری شهید حبیبی مشهد خاطرنشان کرد: دشمنان می‌خواستند که مانع توسعه کشور عزیزمان در عرصه‌های مختلف همچون عرصه نظامی بشوند، اما با همت جوانان، توکل بر خدا و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری پیشرفت‌های مختلف در عرصه نظامی و دفاعی کشور بدست آمده است.

انتهای پیام/ ز

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۱۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز و هم‌زمان با سالروز شهادت امام صادق (ع)، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از سرداران و امیران سپاه و ارتش با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند که تصاویر آن را در ادامه مشاهده می‌کنید:

کد خبر 750517

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • رونمایی «دیپلماسی اقتصادی و برندسازی ملی» در نمایشگاه کتاب
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • رژیم صهیونیستی مجددا گذرگاه کرم ابوسالم در غزه را بست
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی