Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@05:41:49 GMT

شهادت سه نفر در پی حادثه در پژوهشگاه فضایی

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۱۱۵۲۷

شهادت سه نفر در پی حادثه در پژوهشگاه فضایی

به گزارش جماران، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم روز ملی فناوری فضایی از فوت ۳ نفر در پی وقوع حادثه در پژوهشگاه فضایی خبر داد.

وی با بیان اینکه در ابتدای مراسم باید یادی از شهدا کنیم، گفت: اخیرا ۳ عزیز را در آتش سوزی ای که در پژوهشگاه فضایی رخ داد از دست دادیم.

جهرمی در توضیح بیشتر در این باره گفت: اخیرا همزمان با برگزاری مراسمی در پژوهشگاه فضایی در یکی از بخش‌های این ساختمان حادثه حریق رخ می‌دهد که به دلیل همزمانی با مراسم نمی‌توانند به سرعت متوجه این موضوع شوند و در نتیجه آن سه نفر از همکاران ما در پژوهشگاه فضایی جان خود را از دست می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: شواهد اولیه در همین حد است و موضوع برای اعلام نظر کارشناسانه در حال بررسی است و علت حادثه و نظر کارشناسی پس از پایان بررسی‌ها اعلام می‌شود.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها ارتباطات و فناوری اطلاعات فناوری فضایی فوت کارشناسی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۱۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی بهادری جهرمی در فضای مجازی با توجه به کسب مدال طلای قهرمانی آسیا به دست خانم نازنین فاطمه عیدیان در مسابقات دوی ۴۰۰ متر، نوشت: سال گذشته در نشستی، خدمت خانم نازنین فاطمه عیدیان و خانوادهٔ محترمشان بودم.

سخنگوی دولت تصریح کرد: این دختر قهرمان، نمونهٔ جوان ایرانی موفقی است که با انگیزه، تلاش، توکل، ایمان و حمایت خانواده، یکی پس از دیگری موانع را پشت‌ سر گذاشت و حالا در قلهٔ قهرمانی، پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به اهتزاز درآورده است.   بهادری جهرمی، ضمن تبریک به خانم عیدیان برای قهرمانی و شکستن حد نصاب دوی ۴۰۰ متر آسیا، ابراز امیدواری کرد که ان‌شاءالله، این بانوی ورزشکار ایرانی، قهرمانی المپیک را نیز به‌ دست خواهد آورد.

دیگر خبرها

  • تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • خداوند در حادثه صحرای طبس نصرت خود را آشکار کرد