Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-05@19:15:16 GMT

تمجید کارشناسان فوتبال قطر از مرتضی پورعلی‌گنجی

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۱۱۷۷۰

تمجید کارشناسان فوتبال قطر از مرتضی پورعلی‌گنجی

رویداد۲۴ عملکرد مرتضی پورعلی گنجی شاید میان همه مدافعان تیم ملی ایران بیشتر از همه به چشم آمده باشد. انتقال دوباره او به فوتبال قطر هم حاصل درخشش او در امارات بود. رسانه‌های قطری درباره او نوشته اند: «پورعلی‌گنجی بازیکن بسیار با تجربه‌ای است و توانایی حمل توپ به عنوان مدافع را دارد. این بازیکن با کیفیت و حرفه‌ای تیم خوبی را برای بازی انتخاب کرده و قطعا کادر فنی العربی می‌تواند از تجربیات و بازی او در خط دفاعی بهترین بهره را ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

قطری‌ها درباره عملکرد خوب العربی در زمستان نوشته اند: «در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، العربی از فعال‌ترین باشگاه‌های لیگ ستارگان لقب گرفت تا جایی که با خرید مدافع ایرانی، پنجمین ستاره خارجی را هم شکار کرد. باید دید این مدافع ایرانی در این نیم فصل چه عملکردی خواهد داشت.»

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تیم ملی جام ملت های آسیا مرتضی پورعلی گنجی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۱۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند روزنامه قطری از سرمربی بومی السد

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه الرایه که مهمترین روزنامه قطر است، انتقاد شدیدی از وسام رزق، سرمربی السد دارد که تیمش در ضربات پنالتی مقابل الوکره در نیمه نهایی جام حذفی کنار رفته است.

الرایه می‌گوید؛ تیم السد بهای سنگینی برای فلسفه وسام رزق، سرمربی این تیم در دیدار روز گذشته خود مقابل الوکره در نیمه نهایی جام حذفی قطر پرداخته است.

رسانه‌های قطری باخت تیمی که تا دقیقه ۷۳ با دو گل پیش بوده را نابخشودنی می‌دانند و نفرات انتخاب شده برای این بازی توسط سرمربی و تعویض‌های او را علت اصلی این شکست برشمردند.

باخت تیم السد در نیمه نهایی جام حذفی قطر، وسام رزق، سرمربی بومی السد را در برابر توپ آتش انتقادات قرار داد و با توجه به انتقادات فراوان، ادامه حضور او در فصل جدید را بسیار سخت کرده است. 

الرایه در پایان گزارش خود می‌نویسد:"انتظار می‌رود که مدیران السد در اسرع وقت قرارداد خود را با یک مربی جدید نهایی کنند؛ به خصوص که پیش از این اعلام شده بود که مربیگری وسام در این تیم یک مرحله انتقالی پس از جدایی برونو میگل بوده است."

دیگر خبرها

  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد فرلاند مندی
  • دو مدافع استقلال آماده دیدار با ذوب آهن شدند
  • عبدالکریم و تمجید فوق‌العاده از هواداران پرسپولیس
  • مغضوب قطری‌ها در دو ماه، ۱۱ کیلو کم کرد!
  • تمجید سایت ژاپنی از زاهدی به‌خاطر گل تاریخی
  • انتقاد تند روزنامه قطری از سرمربی بومی السد
  • امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن
  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!
  • تمجید فوق‌العاده نشریه فورفورتو از علی دایی | او سوپراستار بین‌المللی فوتبال است | شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!